Η καμπάνια με τίτλο ‘Grab the Corner’ αναδεικνύει τη μοναδικότητα των νέων μοντέλων John Cooper Works και αποτίει φόρο τιμής στον John Cooper - έναν κατασκευαστή σπορ μοντέλων που μετέτρεψε ένα Mini σε αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το εν λόγω Mini κέρδισε το Ράλι Μόντε Κάρλο το 1964. Κατά τη διάρκεια της μετατροπής - σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές του - ο John Cooper επικεντρώθηκε όχι στη βελτιστοποίηση της ταχύτητας στις ευθείες, αλλά στη συμπεριφορά στις στροφές.
Το ίδιο DNA αποτελεί μέρος της οικογένειας MINI John Cooper Works σήμερα και εφαρμόστηκε στην πολυκαναλική καμπάνια από την Anomaly London. Ένα δυναμικό βίντεο με σπορ χαρακτήρα γυρισμένο στην Πόλη του Μεξικού, καθώς και φωτογραφίες και ψηφιακές εμπειρίες αποτελούν μέρος της καμπάνιας που ξεκίνησε παγκοσμίως στις 14 Οκτωβρίου 2024. Τοπικά λανσαρίσματα σε βασικές αγορές θα ακολουθήσουν προσεχώς.
Καινοτόμες τεχνολογίες συνδυάζονται με σπορ σχεδιαστικά στοιχεία.
Τα δύο πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα John Cooper Works - τα MINI John Cooper Works Electric και MINI John Cooper Works Aceman - παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού 2024 και, όπως και το MINI John Cooper Works, το MINI John Cooper Works Cabrio και το MINI John Cooper Works Countryman ALL4, εντυπωσιάζουν με τα μοναδικά σπορ χαρακτηριστικά και τις καινοτόμες τεχνολογίες τους. Εκτός από τα σπορ καθίσματα JCW, τη δυνατότητα επιλογής χρωματισμού αντίθεσης στη οροφή και την ειδική ρύθμιση του πλαισίου, η λειτουργία boost που προσφέρεται ειδικά για τα ηλεκτρικά μέλη της οικογένειας παραπέμπει στην αγωνιστική ιστορία της μάρκας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr