Το προηγούμενο έτος, το ποσοστό ήταν 13,3%.
Για περίπου μία στις πέντε εταιρείες, η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν αποτελεί επί του παρόντος ζήτημα. Το 17,5% σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει AI τους επόμενους μήνες. «Η τάση είναι πιθανό να αυξηθεί ταχύτατα», λέει ο Klaus Wohlrabe, επικεφαλής ερευνών στο ifo. «Οι εταιρείες αναμένουν ότι η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης θα αυξήσει την παραγωγικότητά τους κατά περισσότερο από 10%».
Ο αριθμός των εταιρειών που χρησιμοποιούν Τεχνητή Νοημοσύνη στις επιχειρηματικές τους διαδικασίες έχει αυξηθεί σχεδόν σε όλους τους τομείς, όπως αναφέρει περισσότερο από το 33% στις βιομηχανίες αυτοκινήτων, ηλεκτρονικών, φαρμακευτικών προϊόντων, κλωστοϋφαντουργίας και ένδυσης.
Μεταξύ των παρόχων υπηρεσιών, η διαφήμιση και η έρευνα αγοράς (72%) και οι πάροχοι υπηρεσιών πληροφορικής (περίπου 60%) ξεχωρίζουν ιδιαίτερα. Στον τομέα του λιανικού εμπορίου, το 22% των εταιρειών χρησιμοποιούν επί του παρόντος Τεχνητή Νοημοσύνη. Το ποσοστό είναι μόνο 11,6% για τον κατασκευαστικό κλάδο.
Οι σκεπτικιστές, οι οποίοι επί του παρόντος δεν βλέπουν πιθανές εφαρμογές της ΑΙ, εντοπίζονται κυρίως στον κατασκευαστικό τομέα (περίπου 42%) και στον τομέα της φιλοξενίας (40%).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr