Πιο συγκεκριμένα, βάσει των στοιχείων που έχει συλλέξει η Adobe Analytics, το τμήμα αναλύσεων και δεδομένων της Adobe, το 2022 οι Αμερικανοί αναμένεται να ξοδέψουν στο διαδίκτυο ένα ποσό μεταξύ 9 με 9,2 δισ. δολάρια, που θα είναι νέο ρεκόρ για τις ΗΠΑ.
«Η ζήτηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο παρέμεινε ισχυρή και η Black Friday οι διαδικτυακές αγορές αναμένεται να ξεπεράσουν τα 9 δισ. δολάρια για πρώτη φορά, από τη στιγμή που οι καταναλωτές εκτιμούν την ευκολία και την άνεση των αγορών από το σπίτι», τονίζει ο Βίβεκ Παντάιο, επικεφαλής αναλυτής της Adobe Digital Insights.
«Κάποιοι καταναλωτές επιστρέφουν στα φυσικά καταστήματα για τη Black Friday, μετά από δύο χρόνια που η πανδημία κράτησε πολλούς στο σπίτι», προσθέτει.
Οι δαπάνες στο διαδίκτυο στην αποκαλούμενη Cyber Week στις ΗΠΑ, η οποία διαρκεί πέντε ημέρες από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως την Cyber Monday, αναμένεται ανέλθουν στα 34,8 δισ. δολάρια, αυξημένες κατά 2,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σύμφωνα με την έκθεση.
«Καθώς οι εκπτώσεις της Black Friday εξελίσσονται σε εκπτώσεις πριν από τη Cyber Monday, αναμένουμε ότι το θετικό μομέντουμ των δαπανών στο διαδίκτυο θα διατηρηθεί και μέσα στο Σαββατοκύριακο», σημειώνει ο Παντάια.
Οι περισσότεροι Αμερικανοί πραγματοποίησαν παραγγελίες μέσω των smartphone τους, καθώς το 53% των αγορών στο διαδίκτυο τη Black Friday εκτιμάται ότι θα γίνει μέσω κινητού τηλεφώνου. Το περυσινό ποσοστό για την Ημέρα των Ευχαριστιών όμως είχε διαμορφωθεί στο 55%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr