Ειδικότερα, μιλώντας στο Open, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι θα ισχύσει η μειωμένη τιμή στα διόδια της Αττικής Οδού «μόλις τελειώσει η υπάρχουσα σύμβαση παραχώρησης. Αυτό αφορούσε τη νέα σύμβαση παραχώρησης που θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2024».
Παράλληλα, ο υφυπουργός τόνισε ότι πρόκειται για μία απόφαση που έχει παρθεί σε υψηλό κυβερνητικό επίπεδο, καθώς «αυτή την περίοδο και σε αυτές τις συνθήκες που το κόστος διαβίωσης έχει ανέβει, η κυβέρνηση αποφάσισε ότι ένας δρόμος που είναι πολύ σημαντικός για όλο το κυκλοφοριακό της Αττικής, θα πρέπει να κάνουμε μια ελαφρά μείωση του διοδίου, εφόσον έχει αποσβεστεί κιόλας αυτός ο δρόμος».
Ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι η τιμή θα ισχύσει και από την πρώτη μέρα εφαρμογής της νέας σύμβασης παραχώρησης.
Διόδια με το χιλιόμετρο
Σχολιάζοντας μια συζήτηση ετών για «διόδια με το χιλιόμετρο», ο κ. Καραγιάννης αποκάλυψε ότι «αμέσως το επόμενο διάστημα θα ανακοινώσουμε το σχέδιό μας, πώς θα γίνει αναλογική η ηλεκτρονική χρέωση διοδίων, δεν μπορεί να γίνει όμως στην Αττική οδό αυτό. Είναι ένας υπεραστικός αυτοκινητόδρομος. Εξυπηρετεί και υπερτοπικές συνδέσεις, άρα δεν μπορούμε να το κάνουμε στην Αττική οδό αυτό».
Ωστόσο, όπως είπε ο υφυπουργός, σε όλους τους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους «αυτή τη στιγμή επεξεργαζόμαστε ένα σχέδιο και με την ηλεκτροφόρτιση και με τα ηλεκτρονικά και αναλογικά διόδια, το οποίο θα ανακοινώσουμε το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα. Αναλογικά όσο χιλιόμετρα διανύσετε τόσα ακριβώς θα πληρώσετε».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr