Ο αντιπρόεδρος εμπορικού μάρκετινγκ, Darren Houlst, δήλωσε: "Η βιομηχανία θα ανακάμψει στα επίπεδα κυκλοφορίας του 2019 στο τέλος του 2023, αρχές του 2024" και οι εσωτερικές πτήσεις θα είναι η βάση κάθε ανάκαμψης.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Boeing, οι διεθνείς διαδρομές μεγάλων αποστάσεων θα χρειαστούν το μεγαλύτερο χρόνο για να ανακάμψουν, εν μέρει λόγω των κυβερνητικών περιορισμών.
Η Boeing λέει ότι οι περιορισμοί θα πρέπει να χαλαρώσουν για να καταστεί δυνατή η "ανάκτηση της συσσωρευμένης ζήτησης που υπάρχει ήδη στην αγορά".
Πέρυσι, ο αριθμός των επιβατών μειώθηκε κατά 60% στα 1,8 δισεκατομμύρια και ο κλάδος έχασε 126 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία IATA, η οποία δήλωσε ότι ήταν η χειρότερη χρονιά που έχει καταγραφεί.
Η Boeing υποστηρίζει ότι η δύναμη της παγκόσμιας οικονομίας είναι το κλειδί για ανάκαμψη από την ύφεση.
Χρησιμοποιώντας δεδομένα από την IHS Economics, εξηγεί ότι «η παγκόσμια οικονομία τείνει πράγματι προς τα εκεί που θα βρισκόταν αν ο ιός δεν είχε συμβεί στην πραγματικότητα».
Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο αναμένει ανάπτυξη της παγκόσμιας οικονομίας 6% φέτος και 4,9% το επόμενο έτος, καθώς ανακάμπτει από τις ζημιές που προκλήθηκαν από την πανδημία.
Αλλά μια συντονισμένη παγκόσμια προσέγγιση για τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς είναι επίσης ένας «εξαιρετικά σημαντικός» παράγοντας στην ανάκαμψη, είπε ο κ. Hulst, προσθέτοντας ότι η κοινή κατανόηση των ταξιδιωτικών κανόνων επέτρεψε στους ανθρώπους να «συνεχίσουν τις επιχειρήσεις τους, να συνεχίσουν τις επισκέψεις τους και να συνεχίσουν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν το παγκόσμιο σύστημα μεταφορών [ όπως] πριν ξεκινήσει ο ιός ».
Σε όλο τον κόσμο, οι κυβερνήσεις έχουν υιοθετήσει τις δικές τους προσεγγίσεις για την αναγνώριση της κατάστασης του εμβολίου και των τεστ κορονοϊού. Υπάρχουν επίσης διαφορετικές απαιτήσεις για την ύπαρξη και τη διάρκεια της καραντίνας πράγμα το οποίο έχει κάνει τα διεθνή ταξίδια μια περίπλοκη υπόθεση.
Ωστόσο, το καλοκαίρι η Ευρωπαϊκή Ένωση εισήγαγε ένα διαβατήριο εμβολιασμού για να διευκολύνει τους ανθρώπους να ταξιδεύουν εντός του μπλοκ.
Η αεροπορική βιομηχανία είναι ζωτικής σημασίας για την παγκόσμια οικονομία. Ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας του ΟΗΕ εκτιμά ότι πριν από την πανδημία είχε αξία περίπου γύρω στο 3,6% της παγκόσμιας οικονομίας και πως παρείχε 65,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας παγκοσμίως.
Αναπτυσσόμενη Κίνα
Ο αμερικανικός κατασκευαστής αεροσκαφών αύξησε την πρόβλεψή για το πόσα νέα αεροσκάφη θα θέλει ο κόσμος τα επόμενα 20 χρόνια. Υπολογίζει ότι 43.610 νέα εμπορικά αεροσκάφη θα χρειαστούν έως το 2040, νούμερο το οποίο είναι ελαφρώς αυξημένο σε σχέση με τα 43.110 που είχε προβλέψει πέρυσι. Θα έχουν συνολική αξία 7,2 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Ένα αυξανόμενο μερίδιο από αυτά τα αεροσκάφη θα πάει στη Μέση Ανατολή και την Ασία, καθώς η Κίνα φαίνεται να αντικαθιστά τις Ηνωμένες Πολιτείες ως τη μεγαλύτερη αεροπορική αγορά στον κόσμο.
Η πρόβλεψη είναι ακόμα χαμηλότερη πριν από την πανδημία, όταν η Boeing είχε αναφέρει πως η απαίτηση θα ήταν 44.040 για 20 χρόνια.
Η Boeing δεν ανέφερε πώς οι συνεχιζόμενες ανησυχίες για τα μοντέλα της 737 MAX και 787 θα επηρέαζαν το μερίδιό της σε αυτές τις παραγγελίες. Ο κ. Hulst είπε ότι η εταιρεία συνεχίζει να συνεργάζεται με τις ρυθμιστικές αρχές και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη για να διασφαλίσει ότι τα αεροσκάφη τους πληρούν τα απαιτούμενα πρότυπα ασφαλείας.
«Εργαζόμαστε εσωτερικά για να διασφαλίσουμε ότι η ποιότητά μας είναι στα υψηλότερα δυνατά πρότυπα και είναι στο χέρι μας να βεβαιωθούμε πως έχουμε τα σωστά προϊόντα τη σωστή στιγμή για την αγορά».
Αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Η εκτεταμένη μείωση των αεροπορικών ταξιδιών οδήγησε στην αποθήκευση περισσότερων από 4.000 αεροσκαφών. Αυτή η αναγκαστική παύση θα μπορούσε να παρατείνει τη διάρκεια ζωής των αεροσκαφών, γεγονός που θα επιβραδύνει τις παραγγελίες για νέα αεροπλάνα στο μέλλον.
Ωστόσο, με πολλές αεροπορικές εταιρείες να αναζητούν πιο αποδοτικά αεροσκάφη με χαμηλότερη χρήση καυσίμου και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, η Boeing λέει ότι "το 80% ή μεγαλύτερο ποσοστό του στόλου που υπήρχε το 2019 θα αντικατασταθεί μακροπρόθεσμα".
Λέει επίσης ότι οι αριθμοί αποθήκευσης μειώνονται και θα συνεχίσουν να μειώνονται με την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών.
"Νομίζω επίσης ότι θα δούμε κάποια από αυτά τα αεροσκάφη να μετατρέπονται σε φορτηγά αεροσκάφη με σκοπό την μεταφορά πρώτων υλών", λέει ο κ. Hulst, εξηγώντας πως αυτό οφείλεται στην έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου που ήρθε με την πανδημία.
Μια άλλη μεγάλη αλλαγή για την περίοδο των επόμενων 20 ετών της πρόβλεψης θα μπορούσε να είναι ο τρόπος με τον οποίο τροφοδοτούνται τα αεροσκάφη, καθώς ο κόσμος αντιμετωπίζει την κλιματική αλλαγή. Αυτή τη στιγμή τα αεροπορικά ταξίδια αντιπροσωπεύουν περίπου το 2% των παγκόσμιων εκπομπών θερμοκηπίου.
Διεξάγεται έρευνα για εναλλακτικές λύσεις που περιλαμβάνουν βιοκαύσιμα, υδρογόνο και μπαταρίες. Ωστόσο, το Διεθνές Συμβούλιο για τη Καθαρή Μεταφορά (ICCT) διαπίστωσε ότι το πολύ 5,5% των καυσίμων της αεροπορίας στην ΕΕ θα μπορούσε να προέρχεται από βιώσιμες πηγές έως το 2030.
Ο κ. Hulst αναφέρει πως ως βιομηχανία «είδαμε ότι η πρόοδος τα τελευταία 30 χρόνια ήταν δραματική. Η πρόοδος που θα δούμε αυτή τη δεκαετία θα είναι επίσης δραματική, αλλά χρειαζόμαστε κι’ άλλους παράγοντες, άλλα καύσιμα για να αποτελέσουν μέρος αυτής της λύσης. Όπως κοιτάμε το μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο μέλλον, τα βιώσιμα καύσιμα αεροπορίας γίνονται ένα κρίσιμο κομμάτι των στόχων μας για τη βιωσιμότητα.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr