Τα πλοία, που κυμαίνονται σε χωρητικότητα μεταξύ 32.000-34.000 dwt, θα παραδοθούν πριν από το τέλος του έτους και η SFL σχεδιάζει να επενδύσει τα καθαρά έσοδα άνω των 50 εκατ. δολαρίων σε νέα περιουσιακά στοιχεία. Τα πλοία απασχολούνται στην αγορά χρονοναύλωσης τα τελευταία πέντε χρόνια λόγω περιορισμένων ευκαιριών μακροπρόθεσμης ναύλωσης στον τομέα των πλοίων handysize, ανέφερε η SFL.
Ο Ole B. Hjertaker, Διευθύνων Σύμβουλος της SFL Management, σχολίασε: «Τα επτά μικρά bulkers μεταφέρθηκαν εκ νέου από τα αρχικά χρονοναυλώματα όταν η αγορά ήταν ήπια και αντί να εκχωρήσουμε τα πλοία εκείνη τη στιγμή περιμέναμε βελτιωμένες συνθήκες της αγοράς. Οι τιμές των πλοίων στον τομέα αυξήθηκαν φέτος κατά 75% και πιστεύουμε ότι αυτή είναι μια καλή στιγμή για μια στρατηγική πώληση αυτών των πλοίων».
Ο Hjertaker πρόσθεσε ότι η κύρια επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας είναι να κατέχει και να χρονοναυλώσει τα πλοία της μακροπρόθεσμα, έχοντας προσθέσει περισσότερα από 850 εκατομμύρια δολάρια στην εκκρεμότητα των ναυλώσεών της το 2021.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η SFL απέκτησε τρία δεξαμενόπλοια μεγέθους suezmax που κατασκευάστηκαν το 2019 σε συνδυασμό με μακροπρόθεσμες ναυλώσεις χρόνου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr