Νωρίτερα φέτος, η Shell εξαγόρασε την ubitricity, έναν προμηθευτή των σταθμών φόρτισης EV στον δρόμο, η οποία έχει ένα δίκτυο 3600 φορτιστών σε φανοστάτες ή κολωνάκια.
Η έλλειψη φορτιστών στους δρόμους των πόλεων είναι ένα βασικό εμπόδιο στην προσπάθεια των κυβερνήσεων να καταργήσουν σταδιακά τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν καύσιμα. Η πώληση των νέων αυτοκινήτων πετρελαίου και βενζίνης θα απαγορευτεί από το 2030 στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η Shell θα προσελκύσει την τοπική διοίκηση προσφέροντας να πληρώσει τα αρχικά κόστη της εγκατάστασης που δεν καλύπτονται από κρατικές επιχορηγήσεις. Αυτή την στιγμή, η κρατική υπηρεσία «Zero Emission Vehicles” καλύπτει το 75% του κόστους εγκατάστασης.
Σύμφωνα με ένα δελτίο του Γραφείου Εθνικών Ελέγχων, πάνω από το 60% των νοικοκυριών στην Αγγλία δεν έχουν πάρκινγκ εκτός δρόμου, με τον αριθμό να ανεβαίνει στο 68% για την κοινωνική στέγαση.
Ο Πρόεδρος της Shell στο Ηνωμένο Βασίλειο, David Bunch, δήλωσε: “Είναι αναγκαίο να επιταχύνουμε την ταχύτητά μας στην εγκατάσταση φορτιστών για EV στο Ηνωμένο Βασίλειο και αυτή η προσφορά χρηματοδότησης είναι σχεδιασμένη για να βοηθήσει να το καταφέρουμε. Θέλουμε να δώσουμε στους οδηγούς στο Ηνωμένο Βασίλειο προσβάσιμες επιλογές φόρτισης των EV ώστε να αλλάξουν περισσότεροι οδηγοί σε ηλεκτρικά”.
Η Υπουργός Μεταφορών, Rachel Maclean, είπε ότι η ανακοίνωση ήταν “ένα τέλειο παράδειγμα για το πώς οι ιδιωτικές επενδύσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν παραπλέυρως με την κρατική βοήθεια για να βεβαιωθούμε ότι οι υποδομές μας για τα EV είναι αρκετές για το μέλλον”.
Η Επιτροπή για το δελτίο προόδου της Κλιματικής Αλλαγής του Ηνωμένου Βασιλείου πρότεινε ότι θα πρέπει να υπάρχουν 150,000 δημόσιοι σταθμοί φόρτισης σε λειτουργία στο Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι το 2025 για να εξασφαλίσουν ότι θα είναι διαθέσιμοι σε όλη την χώρα.
Η Shell στοχεύει να αναπτυχθεί παγκοσμίως από 60,000 σταθμούς φόρτισης που έχει τώρα, σε 500,000 μέχρι το 2025.
Η Shell, η οποία έχει στοχοποιηθεί πολλές φορές από εκστρατείες για την κλιματική κρίση τα τελευταία χρόνια, έχει υποσχεθεί ότι θα επενδύσει σημαντικά σε «πράσινες εταιρείες» και θα φτάσει στο καθαρό μηδέν μέχρι το 2050.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr