Όπως υπογραμμίζει η ευρωβουλευτής, κατά την διάρκεια της κρίσης COVID-19, υπήρξε πολλαπλασιασμός ψεύτικων ειδήσεων και πληροφοριών που περιείχαν ψευδείς ή παραπλανητικές πληροφορίες.
Οι καταναλωτές εξαπατήθηκαν για να αγοράσουν ψεύτικα προϊόντα στο διαδίκτυο, τα οποία μπορεί να υπήρξαν και επιβλαβή για την υγεία τους, υποστηρίζει.
Η Ισπανίδα ευρωβουλευτής εκφράζει την βεβαιότητα ότι, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο κύριος υπεύθυνος για την αποστολή ανεπιθύμητων μηνυμάτων σε άτομα με πλαστά μηνύματα χρησιμοποιώντας bots, και στην Ισπανία έχουν ήδη εντοπιστεί εκατομμύρια ψεύτικοι λογαριασμοί με σκοπό να παραπλανήσουν τους χρήστες και να προσπαθήσουν να αποσταθεροποιήσουν την κυβέρνηση ή να βλάψουν την εικόνα της.
Υποστηρίζοντας ότι, αυτή η κρίση απέδειξε ότι τα μέτρα που συμφωνήθηκαν ήταν ανεπαρκή, η Ισπανίδα ευρωβουλευτής ρωτάει την Κομισιόν αν προτίθεται να θεσπίσει, νέα και αυστηρότερη νομοθεσία για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Νίκος Ρούσσης – Στρασβούργο
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr