Σύμφωνα με αυτό, το αεροσκάφος πήρε αρκετές φορές κλίση προς τα κάτω με τη μύτη, πριν τελικά συντριβεί. Οι πιλότοι λειτούργησαν με βάση τις οδηγίες της Boeing, αλλά παρά τις προσπάθειές τους «δεν ήταν δυνατόν να ανακτήσουν τον έλεγχο του αεροσκάφους», όπως γνωστοποίησε το υπουργείο Μεταφορών της Αιθιοπίας.
«Το προσωπικό ακολούθησε όλες τις διαδικασίες, που προβλέπονται από τον κατασκευαστή, επανειλημμένα, αλλά δεν κατάφερε να ελέγξει το αεροσκάφος» σημειώνεται στο πόρισμα, μεταδίδει το BBC.
Στα προκαταρκτικά ευρήματα των αρμόδιων αρχών επισημαίνεται επίσης ότι το αεροπλάνο διέθετε έγκυρο πιστοποιητικό αξιοπλοΐας, ότι το πλήρωμα διέθετε τα απαιτούμενα διαπιστευτήρια και η απογείωση, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ήταν «φυσιολογική».
Μέσω της προκαταρκτικής έκθεσης, οι αιθιοπικές Αρχές συστήνουν στην Boeing να επανεξετάσει το σύστημα ελέγχου πτήσης που σχετίζεται με την δυνατότητα σταθεροποίησης του μοντέλου της 737 MAX 8.
Επίσης, ζητούν από την Αεροπορική Αρχή να επιβεβαιώσει ότι η ανασκόπηση του συστήματος ελέγχου πτήσης έχει διευθετηθεί επαρκώς από την κατασκευάστρια εταιρεία πριν τo παραλάβουν οι χειριστές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τον Αμντέγιε Φέντα, επικεφαλής του Γραφείο Ενημέρωσης Δυστυχημάτων της Ethiopian, που μίλησε στους δημοσιογράφους στην ίδια συνέντευξη Τύπου, στην πρώτη φάση της έρευνας δεν βρέθηκαν ίχνη βλάβης από κάποιο εξωτερικό αντικείμενο, όπως π.χ. πουλί, στον εξοπλισμό του αεροσκάφους, ούτε και κάποιο δομικό πρόβλημα στο μοιραίο Boeing MAX 8.
Υπενθυμίζεται ότι η τραγωδία του περασμένου Μαρτίου άφησε πίσω της 157 νεκρούς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr