Σύμφωνα με το Reuters, o δείκτης καταναλωτικού κλίματος για τα νοικοκυριά, ο οποίος περιλαμβάνει τις εκτιμήσεις για τα εισοδήματα και τις θέσεις εργασίας, αυξήθηκε κατά 0,4 μονάδες από τον προηγούμενο μήνα σε 44,9 μονάδες, για τρίτο συνεχόμενο μήνα, φτάνοντας στο υψηλότερο σημείο, από τον Σεπτέμβριο του 2013.
Η έρευνα δείχνει αισιόδοξα μηνύματα για την καταναλωτική εμπιστοσύνη - η επιχειρηματική εμπιστοσύνη στον κλάδο των υπηρεσιών έφθασε τον προηγούμενο μήνα σε υψηλό τρεισήμισι μηνών.
Η οικονομία της Ιαπωνίας καταγράφει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη των τελευταίων 16 ετών, αλλά η κατανάλωση υποχώρησε για πρώτη φορά σε επτά τρίμηνα τον Ιούλιο-Σεπτέμβριο, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για στενή αγορά εργασίας και υψηλότερους μισθούς.
«Οι καταναλωτικές δαπάνες αυξάνονται από πέρυσι, αλλά ο ρυθμός ανάκαμψης στερείται σε σύγκριση με εκείνη των εξαγωγών και της παραγωγικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων», δήλωσε ο Hidenobu Tokuda, οικονομολόγος στο Mizuho Research Institute.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr