Οι αναλυτές προβλέπουν ότι η υπερπροσφορά ενδέχεται να φθάσει σταδιακά από το 1,5 εκ. Teu που ήταν το 2015 (για το 2016 δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμη τα στοιχεία), στα 3,3 εκ. Teu.
To 2020 πως η προσφορά θα είναι έως και 13,8 % υψηλότερη της ζήτησης. Όπως τονίζουν παρά την αναδιάρθρωση των γραμμών και παρά την αύξηση του όγκου μεταφορών που κατά 3,2% προβλέπεται, η υπερπροσφορά να αυξάνεται κατά 3,8% κατ έτος.
Οι αναλυτές βλέπουν νέο κύκλο συγχωνεύσεων καθώς μέχρι τώρα οι περισσότερες καταγράφουν ζημιές γεγονός που καταδεικνύει ότι παρά την αύξηση του όγκου μεταφορών, έχουν πέσει τα έσοδα. Υπό αυτές τις συνθήκες θα ενταθεί ο ανταγωνισμός ανάμεσα τους καθώς θα προσπαθούν τουλάχιστον να μην χάσουν το μερίδιο αγοράς που κατέχουν. Με την συγχώνευση , σύμφωνα πάντα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών της Boston Consulting, τα λειτουργικά έξοδα μπορεί να μειωθούν έως και 5% αν για παράδειγμα ενοποιήσουν τα συστήματα πληροφορικής τους.
Όσον αφορά τις διαδρομές , οι αναλυτές εκτιμούν πως η διαδρομή Ασία -Ευρώπη παραμένει υπό πίεση από τη στιγμή που Ευρώπη και Ρωσία δεν ανακάμπτουν. Η γραμμή Ασία-Αμερική παρότι δείχνει σταθερή είναι αμφίβολο αν θα διατηρηθεί και αυτό εξαρτάται από τις αμερικανικές εισαγωγές. Οι γραμμές του Ινδικού και της Μέσης Ανατολής θα εξακολουθήσουν να ευδοκιμούν, ενώ τέλος οι γραμμές προς λατινική Αμερική και Αφρική δεν προβλέπεται να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr