Σύμφωνα με έρευνα του Bloomberg, αυτό θα έχει επίπτωση στα ναύλα των φορτηγών πλοίων που προβλέπεται να υποχωρήσουν έως 50% ως τα τέλη του χρόνου, κοντά στα 18.000 δολάρια, από 37.000 που είναι σήμερα. Ή κινεζική ηγεσία, μόλις προχθές, ζήτησε επισήμως μείωση παραγωγής στις μεταλλουργίες και στις τσιμεντοβιομηχανίες της χώρας.
Η πίεση στα πλοία θα είναι ισχυρή, δηλώνει ο Ανδρέας Βεργωτής, της Tufton Oceanic, που διαχειρίζεται κεφάλαια 1 δις δολάρια. Από τα υψηλά του έτους, ήδη οι ναύλοι των φορτηγών έχουν υποχωρήσει 59%. Για τα capesize για παράδειγμα από 2,316 το Δεκέμβριο έφτασαν τις 93,197 τον Ιούνιο για να υποχωρήσει στις 37,000 πρόσφατα.
Στο μεταξύ, η κινεζική ηγεσία, εκτός από τις μεταλλουργίες και τις τσιμεντοβιομηχανίες, θα βγάλει ανάλογες οδηγίες για τα ανθρακωρυχεία, τις υαλουργίες και την ενέργεια. Σύμφωνα με άλλα στοιχεία, οι εισαγωγές του χαλκού που αποτελεί μέταλλο βαρόμετρο μετά το σιδηρομετάλλευμα υποχώρησαν κατά 23% τον Ιούλιο σε σχέση με τον Ιούνιο, ενώ οι εισαγωγές άνθρακα υποχώρησαν κατά 13%, και ως το τέλος του έτους εκτιμάται μέση υποχώρηση των εισαγωγών σε σιδηρομετάλλευμα, κατά 16%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr