Ειδικότερα, στη Γερμανία, που θεωρείται παραδοσιακά ως η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου της Ευρώπης, οι πωλήσεις των υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων σημειώνουν άνοδο πάνω από το 15%, γεγονός που δείχνει το πλαίσιο με το οποίο θα κινηθεί η αγορά τα επόμενα χρόνια.
Επιπλέον, βασικός στόχος των κατασκευαστών είναι να ρίξουν το μέσο όρο των ρύπων, αποφεύγοντας τα αυστηρά πρόστιμα που σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να φθάσουν έως και αρκετά δισ. ευρώ.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, ένα στα 10 αυτοκίνητα που πουλιούνται στην Ευρώπη είναι ηλεκτρικά, με συνεχώς αυξανόμενη τάση, ενώ οι αναλυτές κάνουν λόγο ότι το μερίδιο αγοράς το 2021 της συγκεκριμένης κατηγορίας θα φθάσει στο 15% των συνολικών πωλήσεων, με ανοδική τάση.
Η επανάσταση της ηλεκτροκίνησης έχει ξεκινήσει και πλέον αρωγοί σε αυτήν στέκονται οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις που οι περισσότερες δίνουν κίνητρα αγοράς νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η περιβαλλοντολογική συνείδηση γίνεται βίωμα στους περισσότερους πολίτες που αναζητούν μέσα μετακίνησης φιλικά προς το περιβάλλον.
Οι νέες τάσεις της αγοράς είναι η μετάβαση σε ελαφρύτερα υλικά, άρα λιγότερη κατανάλωση καυσίμου με απόρροια λιγότερες εκπομπές ρύπων, καθώς και η στροφή προς τα ηλεκτρικά και κατ' επέκταση στα αυτόνομα οχήματα που αναμένεται να φέρουν επανάσταση στην αυτοκίνηση.
Σε αυτό το κομμάτι σημαντικό ρόλο θα παίζουν και κολοσσοί Google και Apple, που έχουν μπει στην έρευνα της αυτόνομης οδήγησης. Δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε σε αυτό το σημείο ότι εξακολουθεί η τάση των ευρωπαίων πολιτών να στρέφεται στην αγορά SUV αυτοκινήτων, που προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες μετακίνησης εκτός πόλεων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr