Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Μέχρι σήμερα στον Δακτύλιο κυκλοφορούν ελεύθερα όσα αυτοκίνητα εκπέμπουν κάτω από 140 γραμμάρια CO2 ενώ τα πιο ρυπογόνα οχήματα κυκλοφορούν υπό το καθεστώς των μονών-ζυγών.
Η εφαρμογή του νέου τρόπου μέτρησης των εκπομπών CO2 θα αυξήσει κατά τουλάχιστον 20% τις μέσες εκπομπές CO2 των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα τα οχήματα που σήμερα εκπέμπουν 120 γραμμάρια CO2 και οι ιδιοκτήτες τους μπορούν να κινηθούν ελεύθερα στον Δακτύλιο καθημερινά κινδυνεύουν από την 1η Μαρτίου να κυκλοφορούν υπό το καθεστώς των μονών-ζυγών.
Παράλληλα, ένα ακόμη πρόβλημα που προκύπτει από την ενεργοποίηση του WLTP αφορά στην παλαιότητα των οχημάτων καθώς ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει αν οι μετρήσεις θα αφορούν τα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από το 2016 όποτε και υπάρχουν τα δεδομένα μέτρησης σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP και μετά ή μόνο όσα έχουν 1η Άδεια Κυκλοφορία μετά την 1η Μαρτίου του 2020.
Έτσι, πολλά μοντέλα που οι εκπομπές ρύπων κυμαίνονταν πέριξ των 125 έως και 139 γραμμαρίων CO2 είναι πολύ πιθανό από την 1η Μαρτίου να κινούνται στον Δακτύλιο υπό το καθεστώς των μονών-ζυγών.