H αυτοκινούμενη ζωή της Opel ξεκίνησε το 1899, 19ου με την Opel να έχει στον ...κατάλογο τις πρώτες κατοχυρωμένες πατέντες και το πρώτο μοντέλο της, να έρχεται το 1909, με το Opel 4/8 hp που λανσάρισε την έννοια της προσιτής μετακίνησης.
Ήταν μοντέρνο με αξιόπιστη τεχνολογία, εύχρηστο και ευέλικτο, δίνοντας τη δυνατότητα στους φιλόδοξους κατόχους αυτοκινήτων να οδηγούν οι ίδιοι, αντί να βασίζονται σε έναν σοφέρ – μειώνοντας σημαντικά το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας. Και η ποιότητα υλικών και κατασκευής ενέπνεε αυτοπεποίθηση. Το πρώτο επίσημα αποκαλούμενο “μικρό αυτοκίνητο” στην ιστορία, θεωρείτο απόλυτα κατάλληλο για καθημερινή χρήση.
Ήταν ιδανικό για “γιατρούς, κτηνίατρους και δικηγόρους” και σύμφωνα με τις διαφημίσεις η τιμή του ήταν από 4.000 – 5.000 Γερμανικά μάρκα, ενώ μοντέλα άλλων κατασκευαστών έφταναν περίπου τα 20.000 μάρκα. Έτσι, το μέσο μεταφοράς της ανώτερης τάξης έγινε ένα όχημα για τη μεσαία τάξη – χάρη στο “Doctor's car”.
Το 1924, η εταιρία με έδρα το Rüsselsheim προχώρησε ακόμα περισσότερο για να ικανοποιήσει τον “μέσο καταναλωτή” – με τη συμβολή και μιας αυτοκινητιστικής καινοτομίας. Άλλωστε από την πρώτη στιγμή, η Opel είχε δεσμευτεί να κατασκευάζει αυτοκίνητα όσο το δυνατόν πιο αποδοτικά, ώστε να είναι προσιτά σε μία ευρεία βάση πελατών.
Κατά συνέπεια, το 4/12 hp προανήγγειλε το ξεκίνημα της παραγωγής με γραμμή συναρμολόγηση στη Γερμανία. Και επειδή το αυτοκίνητο με τελική ταχύτητα 60 km/h ήταν διαθέσιμο μόνο “σε ένα απαλό πράσινο που ξεκούραζε το μάτι ” περιορίζοντας στο ελάχιστο την προσπάθεια και το χρόνο παραγωγής, όλοι το αποκαλούσαν “Tree Frog”. Σύντομα, 25 διθέσια “αυτοκίνητα για όλους” έφευγαν καθημερινά από τη γραμμή συναρμολόγησης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr