Το BMW Group πούλησε πάνω από 140.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα το 2018, επιβεβαιώνοντας τον ηγετικό ρόλο του στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Συνολικά, 142.617 (+38,4%) ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο την περσινή χρονιά.
Η Ευρώπη είναι η μεγαλύτερη περιοχή πωλήσεων του Group για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα, συγκεντρώνοντας πάνω από 50% το 2018. Με παραδόσεις 75.000 ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων σε Ευρωπαίους πελάτες πέρσι, το BMW Group είναι αδιαμφισβήτητος ηγέτης της αγοράς, με μερίδιο πάνω από 16%. Στη Γερμανία, το ένα στα πέντε ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα που πουλήθηκαν πέρσι προερχόταν από το BMW Group. Σε όλο τον κόσμο, το μερίδιο αγοράς του BMW Group είναι πάνω από 9%. Η μεγαλύτερη μεμονωμένη αγορά της εταιρίας στα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα είναι αυτή των ΗΠΑ, όπου πουλήθηκαν πάνω από 25.000 ηλεκτροκίνητα BMW και MINI το 2018, συγκεντρώνοντας πάνω από το 7% των συνολικών πωλήσεων του BMW Group στη χώρα αυτή. Η BMW 530e (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2.3-2.1 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας το μικτό κύκλο: 52 – 47 g/100km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 13.9 – 13.3 g/km*) ήταν το πολυτελές plug-in υβριδικό με τις καλύτερες πωλήσεις στις ΗΠΑ.
Αυξημένο μερίδιο
Η αυξανόμενη σημασία της ηλεκτροκίνησης για τη συνέχιση της επιτυχίας του BMW Group ως Νο. 1 κατασκευαστή πολυτελών αυτοκινήτων φαίνεται ήδη σήμερα. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων συγκέντρωσαν το 6% των συνολικών πωλήσεων BMW και MINI το 2018, συγκριτικά με το 4% το 2017.
Στρατηγικός πυλώνας
Η ηλεκτροκίνηση είναι σημαντικός πυλώνας της εταιρικής στρατηγικής Number ONE>NEXT του BMW Group και ένας από τους τέσσερις στρατηγικούς τομείς της εταιρίας που επικεντρώνονται στο μέλλον - ACES (Autonomous, Connected, Electrified & Services/Shared) - και αφορούν Αυτόνομη οδήγηση, Συνδεδεμένα οχήματα, Ηλεκτροκίνηση και Υπηρεσίες/Κοινοχρησία. Έχοντας ανακοινώσει επενδύσεις ρεκόρ στον τομέα R&D (Έρευνα & Εξέλιξη) το 2018, ο Harald Krüger επιβεβαίωσε: «Εφαρμόζουμε τη στρατηγική μας αυστηρά και επενδύουμε ευρέως στις τεχνολογίες του μέλλοντος. Σαφής στόχος είναι να συνεχίσουμε να είμαστε ηγέτες στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Το 2018 ήταν μία σημαντική χρονιά από αυτή την άποψη, με την ανακοίνωση σημαντικών, νέων στρατηγικών συμμαχιών και με την αποκάλυψη αρκετών βασικών νέων μοντέλων».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr