Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της η Toyota δημοσίευσε ότι πούλησε αριθμό οχημάτων που ανέρχεται στα 5,02 εκ., κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2015 , γεγονός που την κατατάσσει σε θέση χαμηλότερη της Volkswagen που είχε ανακοινώσει νωρίτερα μέσα στο μήνα ότι οι πωλήσεις της κατά το ίδιο διάστημα άγγιξαν τα 5,04 εκ. οχήματα. Σύμφωνα με στοιχεία, υποχώρηση της τάξης του 1,5% για την Toyota και μόλις 0,5% για την Volkswagen δημιουργήθηκε σε ό,τι αφορά τις παραδόσεις αυτοκινήτων.
Η ραγδαία αύξηση της ζήτησης στην Ευρώπη ωφέλησε σημαντικά την Volkswagen , καλύπτονταςμε αυτόν τον τρόπο το κενό που άφησε η αντίστοιχη μείωση στην αγορά της Κίνας, τη μεγαλύτερη αγορά για τη Volkswagen.
Προκειμένου να επιτύχει το στόχο που έθεσε το 2007, δηλαδή να γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, η Volkswagen θα πρέπει να αντέξει, όχι μόνο την πτώση της ζήτησης στην Κίνα, λόγω του ασταθούς χρηματιστηρίου της χώρας, αλλά και τον ανταγωνισμό από τα φθηνά μοντέλα SUV των κινέζικων εταιριών.
Ο αναλυτής της Advanced Research Japan, Koji Endo, δηλώνει χαρακτηριστικά στο Bloomberg ότι «Toyota εναντίον Volkswagen, θα είναι σκληρός αγώνας» υπογραμμίζοντας παράλληλα πως η μεγιστοποίηση του κέρδους αποτελεί πρωταρχικό σκοπό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr