• ΓΔ: 1.693,611,33%
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP1,37%
  • FTSE ΧΑ MID CAP1,55%
  • Τζίρος€224.948.927,00
  • €/$ 1,09 €/£ 0,84
    BTC €77.336,84 ETH €1.780,72 XRP €2,20
Created with Highcharts 4.2.709:0010:0011:0012:0013:0014:0015:0016701710
77
199
  • Nasdaq17.754,09+2.61%
  • S&P 5005.638,94+2.13%
  • CAC 408.028,28+1.13%
  • DAX22.986,82+1.86%
  • FTSE 1008.632,33+1.05%
  • Nikkei 22537.053,10+0.72%

Απόψεις

Τα πρώτα δέκα χρόνια της γενικής χρήσης του Διαδικτύου, τα ψηφιακά μέσα θεωρούνταν εναλλακτικά ως προς την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά. Τα ΜΜΕ on-line είχαν περιορισμένο κοινό, κυρίως λόγω των περιορισμών του εύρους ζώνης. Εκτός αυτού, οι οικοδομούντες τον ιστό προσπαθούσαν ακόμη να μάθουν πώς να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τα πολυμέσα. Μετά από δέκα χρόνια, η διείσδυση της ευρείας ζώνης στα νοικοκυριά έχει φτάσει σε επίπεδο 40% στις ΗΠΑ, ενώ είναι πολύ υψηλότερη σε ορισμένα μέρη του κόσμου. Το ίδιο σημαντικό είναι ότι πολλοί ιστιακοί τόποι βρίσκουν τρόπους να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα Μέσα on-line. Για αυτούς και για άλλους λόγους, φαίνεται πως το 2006 θα είναι η αποφασιστική στιγμή που η πλάστιγγα θα γείρει υπέρ των ψηφιακών ΜΜΕ γράφει ο James Lewin, στο ITworld,com.
Image on Reporter.gr Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman