• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
Image on Reporter.gr
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Marketing Browser

Προσελκύστε καταναλωτές, χωρίς να θυσιάσετε τα περιθώρια κέρδους – Μέρος 2ο

Στο προηγούμενο άρθρο εξηγούσαμε πως μπορούν οι λιανέμποροι να αποφασίσουν για την τιμολόγηση των προϊόντων τους, χρησιμοποιώντας τα big data και τα προηγμένα Analytics, τα οποία προσφέρουν μεθόδους που μπορεί να τους βοηθήσουν να προσελκύσουν τους συνειδητοποιημένους – όσον αφορά τις τιμές – καταναλωτές, χωρίς να θυσιάσουν τα περιθώρια κέρδους τους. Κρίσιμη στο σημείο αυτό, είναι  η αναγνώριση των KVCs (key value categories) και KVIs (key value items), για την επίτευξη της οποίας, όμως, πολλοί λιανέμποροι στερούνται μιας συστηματικής διαδικασίας. 

Image on Reporter.gr Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman