• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
Image on Reporter.gr
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Marketing Browser

Όπως είναι φυσικό, οι χορηγοί του παγκοσμίου κυπέλου ποδοσφαίρου του 2010 στη Νότια Αφρική, προσέβλεπαν στη μέγιστη δημοσιότητα γύρω από τα brands τους, ιδιαίτερα στο διαδίκτυο. Ο θόρυβος (buzz: ειδικός όρος του μάρκετινγκ) που ανέμεναν να δημιουργήσουν επισκιάστηκε σε πρώτη φάση από τους ανταγωνιστές τους, οι οποίοι δημιούργησαν διάφορα θέματα για συζήτηση μέσω του διαδικτύου πριν από τους αγώνες. Αλλά, όπως φαίνεται, αυτό δεν αποτέλεσε εμπόδιο για τους μεγάλους χορηγούς, όπως η Adidas, η Budweiser κλπ. ώστε να ανακάμψουν.

Image on Reporter.gr Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman