• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
Image on Reporter.gr
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Η διαχείριση προβληματικών πελατών είναι μια άλλη μορφή διαχείρισης κρίσεων

Η διατήρηση πελατών είναι ζωτικής σημασίας για όλες τις επιχειρήσεις. Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις που η διατήρηση ενός πελάτη, παρά τη μακροχρόνια σχέση που μπορεί να έχει με την επιχείρηση, δεν συμφέρει. Ειδικότερα όταν ο χρόνος και η ενέργεια που ξοδεύεται για λογαριασμό του, δεν αξίζει τον κόπο και τον χρόνο, ακόμα και όταν ο τζίρος του είναι μεγάλος. Στην περίπτωση αυτή, ακόμα και αν ο πελάτης είναι ευχαριστημένος από την επιχείρησή σας, οφείλετε να τον "απολύσετε".

Image on Reporter.gr Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman