Αντιλαμβάνομαι λοιπόν ότι η τεχνολογία, που για πολλούς είναι ακόμη terra ingognita, προσφέρει δυνατότητες marketing πολύ περισσότερες από αυτές που έχουμε αντιληφθεί μέχρι σήμερα. Βοηθάει δηλαδή η τεχνολογία και στο branding και όχι μόνο στις πωλήσεις των προιόντων και των υπηρεσιών.
Το τέλεξ, κάποτε, ήταν η συντομότερη μορφή επικοινωνίας των εταιριών σ' όλο τον κόσμο, σήμερα το φαξ, το e-mail,και το sms, ήρθαν να κάνουν τη ζωή των ανθρώπων του πλανήτη, πιο εύκολη, πιο παραγωγική, και πάνω από όλα πιο συναρπαστική.
Η εξέλιξη αυτή, οδήγησε τις κατασκευάστριες εταιρίες σένα ασύλληπτο ανταγωνισμό, με καινοτομικά προϊόντα υψηλής τεχνολογίας, τα οποία διαδέχονταν το ένα το άλλο, σε δυνατότητες και εύρος. Το γεγονός αυτό, προσέφερε στην βιομηχανία καταναλωτικών και άλλων προϊόντων, αλλά και στον κλάδο των εταιριών επικοινωνίας, μια νέα, εναλλακτική και πλούσια σε περιεχόμενο πλατφόρμα, διαφορετικών μορφών επικοινωνίας, για τους πελάτες καταναλωτές, στους οποίους απευθύνονταν.
Η σημαντικότερητεχνολογική εξέλιξη των μορφών επικοινωνίας είναι ασφαλώς αυτή του διαδικτύου, πουτους έδωσε τη δυνατότητα να ξεπεράσουν τα σύνορα της χώρας που δραστηριοποιούνταν, με μικρό κόστος και μεγαλύτερο αποτέλεσμα.
Στην Ελλάδα, η χρήση του διαδικτύου αναπτύσσεται ολοένα και πιο γρήγορα, αλλά ακόμη οι διαφημιστικές εταιρίες δεν έχουν μεταφέρει τα κεφάλαια που αντιστοιχούν στην ισχύ του νέου μέσου από τα παραδοσιακά.Η μεταφορά διαφημιστικών κονδυλίων από τα παραδοσιακά μέσα στο ιντερνετ ή ακόμη και στα κινητά τηλέφωνα, είναι νομοτελειακή. Το ζήτημα είναι το πόσο γρήγορα θα γίνει αυτή η μεταφορά και αυτό βεβαίως εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τις ίδιες τις εκδοτικές επιχειρήσεις οι οποίες προχωρούν με αργούς ρυθμούς στην ενίσχυση των διαδικτυακών ενημερωτικών σελίδων τους.
Το ίδιο ισχύει και για τα εργαλεία που προσφέρει το διαδίκτυο για την προβολή του διαφημιζομένου. Ούτε τα μέσα ενημέρωσης του διαδικτύου, ούτε οι διαφημιστικές εταιρίες έχουν ακόμη αξιοποιήσει αυτά τα εργαλεία και το σύνολο των δυνατοτήτων που προσφέρουν, παρόλο που η απόδοση τους είναι απολύτως μετρήσιμη και πολλαπλώς αξιοποιήσιμη από τους διαφημιστές.
Στον χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, και όχι μόνο, η σωστή χρήση της υψηλής τεχνολογίας και των εφαρμογών της, θα προσφέρειμια άνευ προηγμένου επιτάχυνση των διαδικασιών προσέγγισης με τον τελικό στόχο.
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr