Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Η έρευνα "State of the Media Democracy", της Deloitte, προσδιορίζει τις προτιμήσεις 2.000 αμερικανών καταναλωτών για τα μέσα, ηλικίας απο14 έως 75 ετών, αποκαλύπτοντας τις σημαντικές τάσεις, συμπεριλαμβανομένης της δυναμικής της τηλεόρασης. Η δυναμική αυτή, ενισχύεται ιδιαίτερα όταν συμπληρώνεται από το Internet και παρουσιάζει μια έντονη αύξηση υιοθέτησης των smartphones, σαν μια δυνητική καταναλωτική διασκέδαση, αποθήκευση και δυνατότητα πρόσβασης.
Ακόμα, καταδεικνύει, ότι το Internet, τα mobile και τα social media δίκτυα, ενισχύουν συνολικά την εμπειρία των τηλεθεατών, οδηγώντας τους να παρακολουθούν – τα πρώτα σε ποσοστά τηλεθέασης – προγράμματα και ζωντανές εκπομπές, στην αρχική τους μετάδοση. Αποκαλύπτει, επίσης, ότι περίπου τα τρία τέταρτα των αμερικανών καταναλωτών ασχολούνται με διάφορες εργασίες ενώ παρακολουθούν ταυτόχρονα τηλεόραση. Σύμφωνα με την έρευνα, το 42% είναι συνδεδεμένοι online, το 29%μιλούν στο τηλέφωνο ή στο κινητό τους και το 26%, στέλνουν άμεσα μηνύματα και sms.
Ίσως ακόμη πιο σημαντικό, είναι ότι το 61% των καταναλωτών στις ΗΠΑ σήμερα, διατηρούν κάποια ιστοσελίδα στα κοινωνικά δίκτυα, όπου συνεχώς αυξάνονται τα fora με επίκαιρες συζητήσεις για τα δρώμενα, καθιστώντας αδύνατη την καθυστέρηση των «ζωντανών» αποτελεσμάτων/ειδήσεων από την τηλεόραση.
«Οι καταναλωτές δεν είναι μόνο μπροστά στην τηλεόραση, μιλούν για αυτή, και οι συνομιλίες λαμβάνουν συχνά χώρα σε απευθείας σύνδεση σε πραγματικό χρόνο και μέσω IM / γραπτών μηνυμάτων», δήλωσε ο Phil Asmundson, αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τομέα μέσων ενημέρωσης και τηλεπικοινωνιών της Deloitte LLP.
Εναγκαλιζόμενη το Διαδίκτυο, ως πλατφόρμα που θα ενθαρρύνει το κοινό να συμμετέχει στις συζητήσεις για τα αγαπημένα του προγράμματα, η τηλεόραση διατηρεί τη δύναμή της στο αμερικανικό κοινό. Οι άνθρωποι θέλουν να είναι μέρος της πραγματικής συνομιλίας και υιοθετούν και τις δύο πλατφόρμες κατά τρόπο συμπληρωματικό μεταξύ τους.«Και, επειδή η τηλεόραση έχει αγκαλιάσει το Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τόσο αποτελεσματικά, το παραδοσιακό μοντέλο τηλεοπτικής διαφήμιση παραμένει ζωντανό και ακμαίο», πρόσθεσε ο Asmundson.
Αν και δυσκολεύεται να δεχθεί κανείς, πως οι νέοι ηλικίας 24 έως 35 χρονών, έχουν εναγκαλιστεί τις διάφορες αρλούμπες – προγράμματα της τηλεόρασης και τα παρακολουθούν στα κινητά τους τηλέφωνα, ή σε οποιαδήποτε άλλο δίκτυο. Εκτός αν πρόκειται για περιεχόμενο που προσεγγίζει τα δικά τους ενδιαφέροντα (;).