Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Πρώτος σε διαφημιστική δαπάνη εμφανίζεται ο κλάδος των Χρηματοοικονομικών με επενδύσεις 12,7 εκατομμυρίων ευρώ, και ποσοστό 20,5% επί της συνολικής δαπάνης, ακολουθούμενος από τον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών, με επενδύσεις 10,1 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 16,2%, των Καταναλωτικών Αγαθών με επενδύσεις 8,4 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 13,6% ενώ την πεντάδα συμπληρώνουν το Retail με επενδύσεις 5,8 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 9,4% και η Ψυχαγωγία με επενδύσεις 5,3 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 8,6%.
Να σημειωθεί πως τη φετινή χρονιά, το IAB Hellas, ο κατ’ εξοχήν φορέας της ψηφιακής διαφήμισης στην Ελλάδα που πραγματοποιεί τη σχετική έρευνα από το 2002, ακολουθώντας τα κοινώς αποδεκτά πανευρωπαϊκά πρότυπα των ευρωπαϊκών IAB, συνέλεξε στοιχεία αποκλειστικά και μόνο από online publishers, media sales houses και ad networks της ελληνικής αγοράς, σε τιμές τιμοκαταλόγου.