Σύμφωνα με τη νέα έρευνα την οποία διεξήγαγε online η Harris Interactive®, η πλειονότητα των επισκεπτών στα νέα media είναι ομοφυλόφιλοι. Περισσότεροι, από τους μισούς, που ανταποκρίθηκαν στην έρευνα (54%), είναι ομοφυλόφιλοι (άντρες και γυναίκες), οι οποίοι δήλωσαν ότι διαβάζουν κάποιο από αυτά τα media (facebook – blogs), σε σχέση με τους ετεροφυλόφιλους, που ανέρχονται στο 40 τοις εκατό.
Το ποσοστό αυτό, παρουσιάζει μια αυξητική τάση από την προηγούμενη έρευνα που έγινε τον Μάρτιο του 2008, όπου το 51% των ερωτηθέντων (gay και lesbians), δήλωσαν ότι διαβάζουν κάποιο από αυτά (facebook – blogs). Ενώ σε παρόμοια ερώτηση που ετέθη τον Νοέμβριο του 2006, μόνο το 32% (των ομοφυλόφιλων), ανέφεραν ότι διαβάζουν κάποιο από αυτά.
Σχετικά με το είδος των blogs, τα οποία είναι πιο δημοφιλή στους Αμερικανούς, η έρευνα έδειξε ότι το 36% των ομοφυλόφιλων διαβάζει ειδησεογραφικά blogs, σε σχέση με το 25% των ετεροφυλόφιλων. Ένα τέταρτο (25%), των ομοφυλόφιλων επίσης, διαβάζει entertainment και pop culture blogs, σε σχέση με το 16% των ετεροφυλόφιλων.
Άλλο ένα σημαντικό εύρημα είναι ότι το 22% των gay και lesbian ενηλίκων δήλωσαν επίσης, ότι διαβάζουν κάποια πολιτικού περιεχομένου blogs, σε σύγκριση με μόλις το 14% των ετερόφυλων. Ένα άλλο είδος blog, που είναι πολύ δημοφιλές μεταξύ των ομοφυλόφιλων είναι τα travel blogs, τα οποία διαβάζουν το 16% από αυτούς, σε σχέση με το 8% των ετεροφυλόφιλων.
Βέβαια, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός, ότι το ένα τρίτο όλων των ερωτηθέντων lesbian και gay ενηλίκων ανέφεραν ότι διαβάζουν blogs, με ειδικά νέα και ενδιαφέροντα για αυτούς. Περισσότεροι από το 53%, δήλωσαν επίσης, ότι επισκέπτονται ένα από αυτά τα blogs εβδομαδιαίως και μόνο το 19% δήλωσε ότι τα επισκέπτεται καθημερινώς.
Ένας βετεράνος gay blogger και media activist βρήκε, ότι στα ευρήματα αυτά, αντανακλάται η εμπειρία του και δήλωσε «η προσωπική μου εμπειρία δείχνει, ότι γενικά οι ομοφυλόφιλοι έχουν μεγαλη ανάγκη και όρεξη για αυθεντικές, ομοφυλόφιλες ειδήσεις και πληροφορίες και τις θέλουν γρήγορα. Σαν πρόεδρος των National Bloggers και Citizen Journalist Initiative, προσπαθώ να κατηγοριοποιήσω και να ενθαρρύνω τις επιδόσεις τους, ετσι ώστε να ενδυναμώσουν τις ικανότητες τους, να βελτιώσουν τις πληροφορίες και το περιεχόμενο που διαθέτουν στα blogs, και να διευρύνω την συνδεσιμότητα τους με ένα ευρύ κοινό ομοφυλόφιλων ανδρών και γυναικών, bisexuals, σε όλες τις πολιτείες της χώρας».
Μετά από αυτά, τα ευρήματα της έρευνας, θα πάψω να απορώ πως οι ομοφυλόφιλοι είναι πάντα πιο ενημερωμένοι για όλα από τους υπόλοιπους!
Η νέα έρευνα έγινε, σε 2.412 ενήλικες Αμερικανούς πολίτες (ηλικίας 18 και άνω), online μεταξύ 14 και 21 Ιουνίου του 2010, από την εταιρία ερευνών και συμβούλων Harris Interactive, σε συνεργασία με την Witeck-Combs Communications, Inc.
Δείτε την πλήρη έρευνα στα σχετικά αρχεία.- EREUNA (237 Λήψεις)
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr