CNN NEWS - be the first to know-
Ο λόγος, είναι γιατί σε κάθε πολιτική, κοινωνική, πολεμική, αλλά και παγκόσμια οικονομική κρίση, όπως αυτή που βιώνουμε σήμερα, είναι το πρώτο που θα την μεταδώσει.
Το επιτυχημένο και διεθνώς αναγνωρίσιμο μήνυμα του καναλιού, αντανακλά την προσωπικότητα του, καθώς, εμπεριέχει όλα αυτά που το συνδέουν άμεσα με τη πρωτιά μετάδοσης διεθνών γεγονότωνκαι την αντίληψη των τηλεθεατών του με αυτό, παγκοσμίως.
Η δημιουργία ενός ξεκάθαρου και άμεσα αντιληπτού μηνύματος, είναι, ίσως το δυσκολότερο στοιχείο ανεύρεσης και δημιουργίας για οποιαδήποτε επιχείρηση, προκειμένου παραλήπτης του μηνύματος να το συνδέσει μ' αυτή.
Ο συγγραφέας της σειράς βιβλίων Brand Sense και μεγάλος γκουρού του brand strategy, Martin Lindstrom, αναφέρει σ' ένα άρθρο του μερικούς από τους λόγους αυτούς.
Ο Martin Lindstrom, υποστηρίζει ότι χρειάζεται χρόνια μια επιχείρηση μέχρι να φτάσει στο σημείο να βρει την κατάλληλη γλώσσα επικοινωνίας με το κοινό - στόχο, δηλαδή να επιλέξει λέξεις, φράσεις και προτάσεις που θααναγνωρίζονται από τον κόσμο, ότι ανήκουν σε συγκεκριμένα προϊόντα [brands].
Το πρώτο βήμα αναφέρει, είναι να αναγνωρίσεις τις λέξεις αυτές που θέλεις να ανήκουν στο προϊόν [brand] σου.
Να επιλεγείς τις λέξεις αυτές, οι όποιες θα αντανακλούν την προσωπικότητα του προϊόντος και θα ενσωματώνονται σε διαφορετικές προτάσεις.
Για παράδειγμα η vodka ABSOLUT, αν κάποιος επισκεφτεί στο διαδίκτυο το site ABSOLUT HOME του προϊόντος, θα παρατηρήσει μια συνέπεια και συνέργεια στη γλώσσα επικοινωνίαςμε τη γενικότερη διαφημιστική καμπανιά του προϊόντος, πηδώντας από το 'ABSOLUT Reality' στο 'ABSOLUT Pictures' στο 'ABSOLUT Generation' και άλλους ABSOLUT προορισμούς.
Τέλος, για να επιβεβαιώσω και εγώ προσωπικά την άποψη του Martin Lindstrom, οσο άφορα τη δυσκολία και το βάθος χρόνου προκειμένου να δημιουργήσεις το μήνυμα που αντανακλά την προσωπικότητα ενός προϊόντος,κάποτε, πριν αρκετά χρόνια όταν χειριζόμουν το λογαριασμό προώθησης του περίφημου Ουίσκι JOHNNIE WALKER, το μήνυμα του ήταν: 'η μέρα φεύγει το JOHNNIE WALKER έρχεται'. Ένα επιτυχημένο μήνυμα για την εποχή του, στα πλαίσια της στρατηγικήςκαι τους στόχους της εταιρίας για το προϊόν, στην Ελλάδα.
Φανταστείτε πόσα χρόνια, πόσους διαφορετικούς Μάρκετινγκ Μάνατζερ και επικοινωνιολόγους χρειάστηκε, για να φτάσει στο ασύλληπτο, το ανεπανάληπτο και εκπληκτικό σημερινό μήνυμα, το 'Keep Walking'. Δηλαδή συνέχισε να δημιουργείς, να κτίζεις να αγωνίζεσαι να παλεύεις, να ζεις και ένα σωρόάλλους συνειρμούς, με παγκόσμια αναγνώριση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr