Σε συνέντευξη του στο New Money και τον δημοσιογράφο Μηνά Τσαμόπουλο ο κ. Βορδώνης κάνει και μία άλλη ριζοσπαστική πρόταση όπως «Το κράτος θα συγκεντρώσει περισσότερα χρήματα μέσω έκδοσης ομολόγου υψηλού ρίσκου, το οποίο θα αγοραστεί από τους Έλληνες πλοιοκτήτες, απ’ ό,τι με τη φορολόγηση της ναυτιλίας», ωστόσο το κρίσιμο θέμα είναι και παραμένει η φορολόγηση η όχι.
Ολόκληρο το σχετικό απόσπασμα.
«Λένε ότι το βαπόρι εισπράττει, άρα γιατί να μη φορολογηθεί; Ενα πλοίο υπό ελληνική σημαία είναι ένα κεφάλαιο της αλλοδαπής το οποίο επενδύεται και φιλοξενείται στην Ελλάδα. Το πλοίο ναυπηγήθηκε στην Κίνα και όταν παλιώσει θα πάει για παλιοσίδερα στο Πακιστάν. Ενα πλοίο παραλαμβάνει φορτίο στο εξωτερικό, στην Κίνα για παράδειγμα, για να το μεταφέρει στην Αμερική. Το φορτίο του φορολογείται τόσο στη χώρα από την οποία το παραλαμβάνει όσο και στη χώρα όπου το παραδίδει. Αποπλέει το καράβι και κάθε μέρα όπου ταξιδεύει στις διεθνείς θάλασσες βγάζει λεφτά. Σε ποιον πρέπει να πληρώνει φόρο το πλοίο, όπως ζητούν οι Ευρωπαίοι; Ενώ, αν πεις ότι θα φορολογήσω τα μερίσματα που είναι κέρδη τα οποία θα εισαχθούν στην Ελλάδα και θα επενδυθούν στην ελληνική οικονομία, τότε πολύ καλά θα κάνεις. Ας φορολογηθεί ως εισόδημα που παράγεται στο εξωτερικό, αν και εθελοντικά ο εφοπλιστής επιλέγει να το φέρει μέσα στην Ελλάδα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr