Σχεδόν ένα τρίμηνο μετά την εφαρμογή του μέτρου για τον περιορισμό χρήσης της πλαστικής σακούλας, που έφερε απώλειες για τις βιομηχανίες πλαστικών και εξοικονόμιση σημαντικού κόστους για τα καταστήματα λιανικής, και ειδικά για τα σούπερ μάρκετ, ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Πλαστικών Ελλάδος απέστειλε εξώδικη δήλωση-διαμαρτυρία ζητώντας να μην συνεχιστεί η προβολή της διαφημιστικής καμπάνιας της ΑΒ Βασιλόπουλος στα μέσα ενημέρωσης.
Όπως επισημαίνει η ανακοίνωση της ΑΒ Βασιλόπουλος «με ειλικρίνεια και αμεσότητα έχει τοποθετηθεί ξεκάθαρα ενάντια στη χρήση πλαστικής σακούλας μιας χρήσης, αναλαμβάνοντας με θάρρος την ευθύνη που της αναλογεί σε ό,τι αφορά την ενημέρωση και την αλλαγή της υπάρχουσας αντίληψης του κοινού για αυτό το ζήτημα που επιβαρύνει σοβαρά και αποδεδειγμένα το περιβάλλον».
Επικαλείται επίσης τα στοιχεία των μελετών του ΙΕΛΚΑ που έχουν παρουσιαστεί δημόσια πολλές φορές και τα οποία, όπως εξηγεί, αποτελούν ενδείξεις της σοβαρότητας του προβλήματος στη χώρα μας και έρχονται να συνεπικουρήσουν τα στοιχεία δεκάδων μελετών που έχουν αναδείξει παρόμοιες πρωτοβουλίες σε άλλες χώρες.
«Η χώρα μας ήταν από τις τελευταίες χώρες της ΕΕ που εναρμονίστηκε με την Ευρωπαϊκή Οδηγία. Σε κάθε περίπτωση στην ΑΒ Βασιλόπουλος δεν αντιμετωπίζουμε την υποχρέωση αυτή ως τυπική, αλλά ως ηθική και ουσιαστική μας δέσμευση για τις μελλοντικές γενιές» αναφέρει η εταιρεία.
Ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Πλαστικών διαμαρτύρεται επίσης γιατί στο διαφημιστικό σποτ η χρήση της πλαστικής σακούλας παρουσιάζεται ως «κακή συνήθεια-εξάρτηση, αντίστοιχης βαρύτητας, σοβαρότητας και σημασίας με τον εθισμό στα ναρκωτικά, στο κάπνισμα, στον αλκοολισμό».
Επίσης, αμφισβητεί τα στοιχεία, που αναφέρονται στο διαφημιστικό, όπως ότι «1 στα 2 απορρίμματα στους βυθούς μας είναι σακούλες» και «το 2050 τα πλαστικά στις θάλασσές μας θα είναι περισσότερα από τα ψάρια».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr