Ποια είναι τα πλάνα σας για την ακόμη μεγαλύτερη επέκτασή σας στο εξωτερικό, κ. Γ Κορρέ;
Να ξεπεράσουμε μέχρι τα τέλη του έτους τα 30 καταστήματα. Σήμερα, λειτουργούμε 18 καταστήματα και 4 shop in shop. Ο στόχος μας, είναι να ενισχύσουμε την παρουσία μας σε κράτη, όπου υπάρχουν τα περιθώρια ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό, σκοπεύουμε να εστιάσουμε τις δυνάμεις μας σε έξι κράτη και συγκεκριμένα την Κίνα, την Ελβετία, τη Γαλλία το Ισραήλ, την Τουρκία και την Αμερική.
Τι ποσοστό, αντιπροσωπεύουν οι εξαγωγές σας στον τζίρο;
Ο στόχος για το 2008, είναι να φθάσουμε το 25% επί του τζίρου από περίπου 20% που έκλεισε πέρυσι. Ωστόσο, πιστεύω ότι επειδή η ανάπτυξή μας τα επόμενα χρόνια θα είναι μεγάλη, λόγω των νέων καταστημάτων αλλά και της φήμης που θα έχει αποκτήσει το σήμα μας μπορούμε να ισχυριστούμε ότι στην πενταετία οι εξαγωγές μας θα φθάνουν το 50% του τζίρου μας.
Οσον αφορά την διεύρυνση της παρουσίας σας στην ελληνική αγορά ποια είναι τα πλάνα μας;
Δεν σκοπεύουμε να κάνουμε άλλα καταστήματα πέρα από τα δύο που λειτουργούμε. Και αυτό γιατί, έχουμε συμφωνήσει με τα φαρμακεία που αποτελούν και το βασικό μας κανάλι διάθεσης των προϊόντων μας ότι αυτό δεν θα συμβεί. Και αυτό γιατί διατηρούμε μία μακρόχρονη συνεργασία με τα φαρμακεία, πιστεύουμε ότι μέσα από αυτούς τους χώρους γίνεται σωστή προβολή των προϊόντων μας και πιο συγκεκριμένα των ευεργετικών ιδιοκτήτων και των αξιών που αυτά πρεσβεύουν.
Σημειώνω ότι τα προϊόντα μας βρίσκονται σήμερα μέσα σε 5.000 φαρμακεία. Μπορώ λοιπόν να σας αποκαλύψω ότι έχουμε καταλήξει σε συμφωνία με κάποια φαρμακεία και ήδη το κάνουν τα πρώτα 15 φαρμακεία- να μας διαθέτουν περισσότερο χώρο μέσα στα καταστήματά τους. Ο χώρος αυτός σήμερα κυμαίνεται μεταξύ 12-14 μέτρα.
Οσον αφορά, το άλλο σας σήμα το Κings & Queens ποια είναι η αποδοχή του από τους καταναλωτές;
Τα πρώτα σημάδια όσον αφορά στην αποδοχή των προϊόντων από το καταναλωτικό κοινό είναι ενθαρρυντικά και η εταιρεία εκτιμά ότι, αν και κατά τη διάρκεια του 2007 δεν θα υπάρξει σημαντική επίδραση στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών, η συμμετοχή των πωλήσεων στα συνολικά μεγέθη του Ομίλου θα αυξηθεί το 2008.
Η νέα μάρκα θα συμβάλει στη διαφοροποίηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και της παρουσίας της ΚΟΡΡΕΣ ΑΕ, καθώς επίσης και στην επέκταση της δραστηριότητας της εταιρείας στα κανάλια της ευρείας και ημιεπιλεκτικής διανομής τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Στο πλαίσιο της διεθνούς της παρουσίας, η εταιρεία στοχεύει στην αύξηση της αναγνωσιμότητας όσον αφορά και τις δύο μάρκες, ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ και KINGS & QUEENS. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου, τοποθετήθηκε στην αγορά μια νέα κατηγορία, τα προϊόντα ακμής, και εμπλουτίστηκε η ανδρική σειρά με την προσθήκη νέων προϊόντων στην προϋπάρχουσα γκάμα.
Σε οικονομικό επίπεδο πως έκλεισε το 2007;
Δεν το έχουμε ανακοινώσει ακόμη. Το μόνο που μπορώ να πως είναι ότι θα κλείσουμε τελικά πάνω από τις αρχικές προβλέψεις.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr