«Το γεγονός αυτό υποδηλώνει ότι τους επόμενους μήνες, ο πληθωρισμός θα συνεχίσει να μειώνεται», λέει ο Timo Wollmershäuser, Επικεφαλής Προβλέψεων στο ifo.
Στους τομείς που σχετίζονται με τους καταναλωτές, λιγότεροι πάροχοι υπηρεσιών σχεδιάζουν να αυξήσουν τις τιμές τους. Απότομη πτώση παρατηρείται επίσης στα καταλύματα, τις τέχνες, την ψυχαγωγία και τον πολιτισμό.
Στη φιλοξενία, επίσης, λιγότερες εταιρείες θέλουν να αυξήσουν τις τιμές τους (από 65,9 μονάδες* σε 54,0 μονάδες).
Στο λιανικό, ωστόσο, οι προσδοκίες για τις τιμές αυξήθηκαν λίγο, από 28,8 μονάδες στις 29,8 μονάδες. Αυτό οφειλόταν κυρίως στον κλάδο λιανικής πώλησης τροφίμων και ποτών (από 43,8 μονάδες* σε 56,9 μονάδες), ενώ τα σχέδια τιμών στον υπόλοιπο κλάδο λιανικής υποχώρησαν ελαφρά (από 33,1 μονάδες* σε 32,5 μονάδες).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr