Αναλυτικότερα, οι κατηγορίες που απασχόλησαν και ώθησαν τους καταναλωτές να προβούν σε καταγγελία κατά το 2023 είναι οι ακόλουθες:
- Προϊόντα – Υπηρεσίες : 31,94%
- Τραπεζικές Συναλλαγές: 25,86%
- Τηλεπικοινωνίες: 25,48%
- Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας: 8,75%
- Ακίνητα: 2,66%
- Τουριστικές Υπηρεσίες: 2,28%
- Διάφορα: 1,52%
- Ασφαλιστικά Συμβόλαια: 0.76%
- Τρόφιμα: 0.76%
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, το 2023:
- Διαχειρίστηκε με επιτυχία το σύνολο των καταγγελιών που δέχτηκε
- Επέφερε στους καταναλωτές σημαντικό οικονομικό και ηθικό όφελος
- Παρείχε στους καταναλωτές εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση, σχετικά με τα δικαιώματά τους
Η ΕΕΚΕ βρίσκεται διαρκώς στην υπηρεσία του καταναλωτή, παρεμβαίνοντας κάθε φορά που νιώθει απροστάτευτος και επιλύοντας κάθε καταναλωτικό πρόβλημα που ο ίδιος αδυνατεί να διευθετήσει.
Ο καταναλωτής μπορεί να αντιστέκεται και να διεκδικεί.
Κανένας καταναλωτής δεν είναι μόνος.
Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:
On line φόρμα υποβολής καταγγελίας: https://eeke.gr/epikinonia/kataggelies/
e-mail: [email protected]
Τel :210-8817730
Web: www.eeke.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr