Συγκεκριμένα η ΕΕΚΕ τονίζει ότι:
«Πληθώρα ηλεκτρονικών καταστημάτων χρησιμοποιεί ενόψει των εορτών νέες πρακτικές παραπλάνησης των καταναλωτών, παραβιάζοντας τη νομοθεσία. Μία από αυτές είναι η χρήση της προτεινόμενης λιανικής τιμής (Π.Λ.Τ.) σε ιστοσελίδες προμηθευτών, χρησιμοποιώντας την, παραπλανητικά, ως αρχική τιμή και δημιουργώντας ψευδώς την αντίληψη ότι επρόκειτο για έκπτωση.
Σχετική επιστολή εστάλη στη Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.) και τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου συνοδευόμενη από τα αντίστοιχα αποδεικτικά στοιχεία.
Ενημερώνουμε το καταναλωτικό κοινό πως:
Οι έμποροι δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την προτεινόμενη λιανική τιμή ως τιμή αναφοράς για την ανακοίνωση μείωσης τιμής. Η τιμή αναφοράς είναι η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσαν κατά τη διάρκεια των προηγούμενων τριάντα (30) ημερών. Περαιτέρω, οι έμποροι μπορούν να κάνουν αναφορά στην προτεινόμενη λιανική τιμή στο πλαίσιο σύγκρισης τιμών, αλλά δεν μπορούν να δώσουν την εντύπωση ότι πρόκειται για μείωση τιμής, για παράδειγμα, τοποθετώντας την τιμή δίπλα ή κάτω από διαγραμμένη τιμή καταλόγου. Θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι δε θα δημιουργείται σύγχυση μεταξύ της σύγκρισης τιμών και της μείωσης τιμής.»
Η ΕΕΚΕ προτρέπει τους καταναλωτές να επικοινωνήσουν με την ένωση για να υποβάλουν ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, χρησιμοποιώντας την online φόρμα καταγγελιών, καλώντας στο 210-8817730 ή στέλνοντας μήνυμα στο [email protected] ή στην επίσημη σελίδα της ΕΕΚΕ στο Facebook.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr