Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Φέτος, η Έρευνα “CX Stories” της Focus Bari έδειξε ότι:
- Η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών όλο και περισσότερο συμβουλεύεται κριτικές και αξιολογήσεις πριν αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, με τα μεγαλύτερα ποσοστά να σημειώνονται σε μικρότερες ηλικίες.
- Μεγάλη μερίδα του κοινού μοιράζεται τόσο τις θετικές αλλά και τις αρνητικές εμπειρίες που βιώνουν με τους οργανισμούς, ειδικά στον περίγυρό τους.
- Το τελευταίο εξάμηνο, οι επτά στους δέκα Έλληνες είχαν τουλάχιστον μία θετική εμπειρία ως πελάτες, και —ευχάριστα— η αναλογία εκείνων που διηγούνται αρνητικές εμπειρίες είναι χαμηλότερη και μειωμένη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
- Παρ’ όλο που πολλοί Έλληνες είναι διστακτικοί απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη, μεγάλη αναλογία θεωρεί ότι θα επηρεάσει την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ