Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά παρατηρείται ότι:
α) Οι σχολικές μονάδες κατά το σχολικό έτος 2021/2022, σε σχέση με το 2020/2021, αυξήθηκαν κατά 1,6% στα νηπιαγωγεία και μειώθηκαν κατά 0,9% στα δημοτικά.
β) Το διδακτικό προσωπικό κατά το σχολικό έτος 2021/2022, σε σχέση με το 2020/2021, αυξήθηκε κατά 7,1% στα νηπιαγωγεία και μειώθηκε κατά 2,8% στα δημοτικά .
γ) Οι εγγεγραμμένοι μαθητές κατά το σχολικό έτος 2021/2022, σε σχέση με το 2020/2021, παρουσίασαν αύξηση κατά 1,3% στα νηπιαγωγεία και μείωση κατά 3,7% στα δημοτικά.
δ) Οι αποφοιτήσαντες μαθητές κατά το σχολικό έτος 2021/2022, σε σχέση με το 2020/2021, παρουσίασαν μείωση κατά 4,2% στα δημοτικά.
ε) Η αναλογία του διδακτικού προσωπικού προς τους μαθητές για το σχολικό έτος 2021/2022 ήταν 1 εκπαιδευτικός για 9,2 μαθητές στα νηπιαγωγεία και 1 εκπαιδευτικός για 8,0 μαθητές στα δημοτικά, ενώ για το σχολικό έτος 2020/2021, οι αντίστοιχες αναλογίες ήταν 1 προς 9,8 και 1 προς 8,1 .
στ) Η περιφέρεια Αττικής συγκέντρωσε το 35,9% του σχολικού πληθυσμού των νηπιαγωγείων και το 35,7% του σχολικού πληθυσμού των δημοτικών της Ελλάδας .
Στα παρακάτω γράφημα παρουσιάζεται η εξέλιξη του σχολικού πληθυσμού στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση:
Ακόμη, βλέπουμε τη ποσοστιαία κατανομή των εγγεγραμμένων μαθητών στα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία αντίστοιχα ανά περιφέρεια, 2021/2022
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr