Οι περιοριστικοί όροι είναι να εμφανίζεται κάθε 15 ημέρες στο αστυνομικό τμήμα της κατοικίας του, να μην εγκαταλείψει την χώρα και να καταβάλλει ως εγγύηση 15.000 ευρώ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο σταθμάρχης ήταν υποχρεωμένος να παραμείνει στο πόστο του έως τις 23:00, όπως προβλεπόταν από τον προγραμματισμό των βαρδιών, αλλά φέρεται να αποχώρησε νωρίτερα.
Κατά την απολογία του επικαλέστηκε τον κανονισμό Κίνησης του ΟΣΕ, που αναφέρει σε παραγράφους του ότι από τη στιγμή που αναλαμβάνει ο επόμενος, την ευθύνη την έχει αυτός και όχι ο προηγούμενος σταθμάρχης. Έτσι, όπως υποστηρίζει, εφόσον έφτασε στις 22:00 ο επόμενος σταθμάρχης βάρδιας, ο ίδιος μπορούσε να φύγει, γιατί δικαιολογείται από τον κανονισμό.
Αναμένεται να καταθέσουν και άλλοι μόνιμοι σταθμάρχες ως μάρτυρες υπεράσπισης του.
Την Πέμπτη (30/3) αναμένεται να απολογηθεί με υπόμνημα 80 σελίδων ο Επιθεωρητής Κυκλοφορίας που ήταν υπεύθυνος για τις βάρδιες της μοιραίας νύχτας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr