Πιο συγκεκριμένα, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών της Hellenic Train, μίλησε στο MEGA, τονίζοντας ότι ο ένας μηχανοδηγός από τις δύο αμαξοστοιχίες προσπάθησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με άλλους μηχανοδηγούς των γύρω περιοχών.
«Αν αυτό ισχύει, για εμένα προσωπικά αυτό σημαίνει ότι είχε προσπαθήσει να επικοινωνήσει και άλλη φορά με τον σταθμάρχη, αφού είχε φύγει από τη Λάρισα», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο Κώστας Γενηδούνιας.
Παράλληλα, σημείωσε ότι «και επειδή εδώ έχουμε κοπτοραπτική στα ηχητικά που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα, ο μοναδικός που έχει αυτά τα ηχητικά, είτε με αυτά που υπάρχουν μέσα στο GSMR, που κάνει την επικοινωνία μεταξύ των σταθμαρχών, είτε με την ώρα που φεύγει το τρένο από την Λάρισα, είναι ο ΟΣΕ».
Μετά τη δημοσίευση των ηχητικών ντοκουμέντων από το τραγικό δυστύχημα ο πρόεδρος των μηχανοδηγών της Hellenic Train, ανακοίνωσε ότι έχουν ζητήσει από εδώ και πέρα οι επικοινωνίες να καταγράφονται και στις μηχανές.
Σχετικά με το σημείο της κατάθεσης του 59χρονου σταθμάρχη της Λάρισας, όπου λέει ότι άλλαξαν τα κλειδιά μόνα τους, καθώς ο ίδιος τα είχε γυρίσει στη γραμμή ανόδου, σχολίασε ο κ. Γενηδούνιας: «Αν αλλάξουν τα κλειδιά, τότε το τρένο θα εκτροχιαζόταν την ώρα που θα πέρναγε από αυτά».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr