Κεντρικά πρόσωπα της καμπάνιας ευαισθητοποίησης είναι η Έλσα Αλεξίου και η Ηρώ Τερζάκη, δύο γυναίκες με διακεκριμένη καριέρα στον ασφαλιστικό κλάδο.
Στα βίντεο της καμπάνιας, με την ιδιότητα τους ως ασφαλιστικές σύμβουλοι της εταιρίας και από τη σχέση που έχουν αναπτύξει με τις ασφαλισμένες τους, μοιράζονται τις ανησυχίες τους για θέματα όπως οι πολλαπλοί ρόλοι που καλούνται να υπηρετήσουν, η προσπάθεια συμφιλίωσης προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, η επαγγελματική ανέλιξη και η οικονομική ανεξαρτησία τους.
H καμπάνια προβάλλεται μέσα από τους λογαριασμούς της εταιρίας στο Linkedin, στο Facebook, στο Instagram και στο YouTube.
Επιπλέον, η Interamerican έχοντας την Υγεία ως προτεραιότητα, αξιοποιεί τις ιδιόκτητες δομές Yγείας που διαθέτει, την Αθηναϊκή Mediclinic και τα τρία πολυϊατρεία Medifirst, προσφέροντας μια σειρά εξειδικευμένων γυναικολογικών εξετάσεων, σε προνομιακά πακέτα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr