Σκοπός του διαγωνισμού είναι η δημιουργική ενασχόληση και διάκριση των μαθητών που ενδιαφέρονται για τη στατιστική επιστήμη, τον τρόπο παραγωγής και τη χρήση των επίσημων στατιστικών στην καθημερινότητά τους, αλλά και σε άλλους τομείς της κοινωνίας, όπως στην οικονομία, στη χάραξη πολιτικών και στη λήψη αποφάσεων.
Δικαίωμα συμμετοχής είχαν ομάδες αποτελούμενες από 1 έως 3 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (μαθητές Γυμνασίων και μαθητές Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων).
Οι δύο πρώτες διακριθείσες, στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό ομάδες, κάθε κατηγορίας, έλαβαν μέρος στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Στατιστικής που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία (Eurostat). Οι ομάδες των μαθητών από 19 χώρες, υπό την επίβλεψη ενός καθηγητή του σχολείου τους, κλήθηκαν να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ένα βίντεο με θέμα «Περιβάλλον και Στατιστικές», περιγράφοντας την κατάσταση στη χώρα τους και συγκρίνοντάς τη με άλλες χώρες μέσω της χρήσης επίσημων στατιστικών στοιχείων (official statistics).
Η Eπιτροπή Aξιολόγησης, αποτελούμενη από εμπειρογνώμονες στους τομείς της στατιστικής, του περιβάλλοντος και της επικοινωνίας, αφού εξέτασε τις υποψηφιότητες, κατέληξε στην ανάδειξη των νικητών, για κάθε κατηγορία που συμμετείχε και σήμερα ανακοίνωσε τα αποτελέσματα που φέρνουν την ομάδα AFS_GR_B1 της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής - Γυμνάσιο Ομίλου Σχολείων Βιωματικής Μάθησης Θεσσαλονίκης και την ομάδα STATIS222 του 1o Πειραματικού Γυμνασίου Ν. Ιωνίας Μαγνησίας
στην δεύτερη και τέταρτη θέση, αντίστοιχα, στην κατηγορία των ηλικιών 14-16 ετών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr