Το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν οι φήμες που σας θέλουν να φλερτάρεται οσονούπω την Σοφοκλέους. Αληθεύει αυτό κ. Γ. Γλου;
Είναι στις άμεσες προοπτικές μας, και ποτέ δεν το έχουμε αποκρύψει. Πιστεύω ότι αυτό το βήμα θα γίνει άμεσα καθώς έχουμε όλα τα εχέγγυα εισόδου στην Κεφαλαιαγορά. Από την άλλη η ανάπτυξή μας πλέον είναι πολύπλευρη και δεν περιορίζεται μόνο στα ελληνικά εδάφη οπότε τα κεφάλαια που απαιτούνται είναι σεβαστά. Χαρακτηρηστικά να πω ότι σήμερα βρισκόμαστε με δίκτυο καταστημάτων εκτός από την ελληνική αγορά στην Κύπρο και την Βουλγαρία και έπεται από το 2008 η Ρουμανία, η Αλβανία και λίγο αργότερα η Ουκρανία.
Παρά το ότι ο κλάδος της ένδυσης δείχνει τα τελευταία χρόνια σημάδια ωρίμανσης εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται ως πολυδιασπασμένος. Σε αυτήν την αγορά ποιο είναι το μερίδιο που ελέγχεται και τι σας αποφέρει σε απόλυτα νούμερα;
Είναι γεγονός ότι στον κλάδος μας δραστηριοποιούνται πολλές εταιρείες, λίγες όμως από αυτές έχουν την υποδομή και την οργάνωση να στηρίξουν την μελλοντική τους πορεία. Αρα θεωρώ ότι το ξεκαθάρισμα που έχει ξεκινήσει στον κλάδο θα συνεχιστεί και θα ενταθεί ακόμη περισσότερο στο μέλλον. Παρά την πολυδιάσπαση που υπάρχει ο όμιλος Γλου ελέγχει στο κλασσικό ανδρικό ένδυμα ένα από τα υψηλότερα μερίδια φθάνοντας το 15%. Σε απόλυτα νούμερα για φέτος αναμένω για την ΓλουΑΕΕ τζίρο της τάξεως των 85 εκατ. Ευρώ από 67 εκατ. Ευρώ πέρυσι και προ φόρων καθαρά κέρδη ύψους 6 εκατ. Ευρώ από 5 εκατ. Ευρώ το 2005. Το πλάνο που έχουμε θέσει είναι ο όμιλος την προσεχή πενταετία να πιάσει πωλήσεις της τάξεως των 350 εκατ. Ευρώ. Ανοδος που βεβαίως θα προέλθει κατά κύριο λόγο από την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων μας σε Ελλάδα και εξωτερικό αλλά και μέσω της προσάρτησης άλλων εταιρειών που εξετάζουμε.
Θα ήταν παράλειψη να μην πω ότι σήμερα ο όμιλος Γλου ελέγχει 39 καταστήματα και 17 franchise, ενώ πρόκειται να προστεθούν άλλα δύο μέχρι τα τέλη του έτους. Οσον αφορά το πλάνο του 2008 προβλέπει τουλάχιστον 6 νέα καταστήματα στην ελληνική αγορά.
Βlue chip στα χέρια σας είναι η αντιπροσωπεία της Puma. Πως διαμορφώνονται σήμερα τα μεγέθη της και ποια είναι τα πλάνα σας σε επίπεδο λιανικής;
Θα ήταν ψέμα να μην πω ότι η Puma αποτελεί το παγκόσμιο διαβατήριό μας για την είσοδο στην αγορά της ένδυσης πανευρωπαικά. Βέβαια η διάθεση του σήματος από την πολυεθνική και κυρίως η επέκταση της συνεργασίας μας «δεν έγινε για τα ωραία μας μάτια» αλλά επειδή καταφέραμε να αναδείξουμε την Puma Hellas σε μία από τις καλύτερες θυγατρικές του πολυεθνικού κολοσσού παγκοσμίως. Για φέτος αναμένω ότι ο τζίρος της θα φθάσει τα 77 εκατ. Ευρώ από 67 εκατ. Ευρώ και τα προ φόρων καθαρά της κέρδη στα 17 εκατ. Ευρώ από 14,5 εκατ. Ευρώ πέρυσι. Από πλευράς λιανικής συνεχίζουμε την συνεργασία που έχουμε χαράξει με την πολυεθνική στο εξωτερικό και ήδη λειτουργούμε τρία καταστήματα στη Βουλγαρία και αναμένονται άλλα τρία το 2008. Παράλληλα πρόσφατα εγκαινιάσαμε μία θυγατρική στη Ρουμανία τη Glou Romania, στην οποία ο όμιλος ελέγχει το 80% και το υπόλοιπο ανήκει σε επιχειρηματίες της χώρας και ο στόχος είναι να εγκαινιάσουμε τα πρώτα δύο καταστήματα Puma εντός του 2008.
Γλου, όμως δεν είναι μόνο η ομώνυμη φίρμα και η Puma. Πως διαμορφώνεται το προϊοντικό σας χαρτοφυλάκιο και αν υπάρχουν πλάνα για νέα σήματα;
Σαφώς και το σήμα Glou είναιη ναυαρχίδα του χαρτοφυλακίου μας που μας αποφέρει και τα περισσότερα έσοδα. Ωστόσο υπάρχουν και άλλα πρωτοκλασσάτα σήματα και συγκεκριμένα εκτός από το Puma, το Quick Silver, το Ρoxy, το Reporter όπως και το site σας, το Data, το Νew Era, και το Ροσινιόλ. Θα έλεγα ότι οι σημαντικότερες φίρμες παγκοσμίως έχουν ήδη δώσει το παρόν αυτόνομα ή με αντιπροσώπους στην ελληνική αγορά. Αυτό σημαίνει ότι πιο πιθανό είναι να δούμε στο μέλλον κάποια σήματα να αλλάζουν χέρια. Πάντως επειδή κάθε σήμα, απαιτεί ένα εξαιρετικά μεγάλο κόστος από την εταιρεία που το αντιπροσωπεύει για να το στηρίξει η λογική που έχουμε στον όμιλο Γλου είναι ότι δεν παίρνουμε μία φίρμα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr