Με ανακοίνωσή του, ο ΟΠΕΚΑ επισημαίνει ότι οι πολίτες οι οποίοι αντιμετωπίζουν διαδικαστικά προβλήματα στην αίτησή τους για το voucher των 200 ευρώ μπορούν να εισέρχονται στo Help Desk του προγράμματος: https://digital-access.gov.gr/voitheia. Όπως σημειώνει, στο σύνδεσμο αυτό θα διαπιστώσουν ότι υπάρχει και τηλεφωνική υποστήριξη.
«Το καλύτερο βεβαίως είναι να συμπληρώνουν τη φόρμα επικοινωνίας δικαιούχου, περιγράφοντας το πρόβλημά τους γραπτά, ώστε να δίνεται η κατάλληλη απάντηση με στοχευμένο τρόπο.
Θα πρέπει να γίνει σαφές ότι το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα» υλοποιείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας, άρα, ο ΟΠΕΚΑ δεν μπορεί να παρέχει πληροφορίες σχετικά με οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιάζεται στις αιτήσεις των δυνάμει ωφελούμενων πολιτών» αποσαφηνίζει ο ΟΠΕΚΑ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr