Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από κατά τόπους Διευθύνσεις, καθώς δεν έχουν δημοσιοποιηθεί επίσημα στοιχεία ακόμη από πλευράς του υπουργείου Παιδείας για την επιστροφή των μαθητών, ούτε για την Πρωτοβάθμια, ούτε για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Επιπλέον, όπως ενημέρωσε η ΔΟΕ, η ζωντανή αναμετάδοση μαθημάτων στην Πρωτοβάθμια δεν λειτούργησε. «Πρακτικά, ήταν αχρείαστη, λαμβάνοντας τα ποσοστά συμμετοχής των μαθητών στις τάξεις», ανέφερε σχετικά ο πρόεδρος του ΔΣ της ΔΟΕ, Θανάσης Κικινής.
Επιπλέον, η ΔΟΕ, δια στόματος του κ. Κικινή, επέκρινε την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για την χρονική περίοδο κατά την οποία κατέθεσε το νομοσχέδιο, εν μέσω lockdown και κορονοϊού, τονίζοντας ότι «έψαχνε ευκαιρία», ώστε να υπάρχει αδυναμία πραγματοποίησης θεσμικού διαλόγου, μεταξύ της ομοσπονδίας και του υπουργείου. «Άλλο η προσωπική άποψη που μπορεί να καταθέσει ο καθένας στην ηλεκτρονική διαβούλευση και άλλο ο θεσμικός διάλογος», είπε χαρακτηριστικά.
Για τη ΔΟΕ, το νομοσχέδιο περιλαμβάνει ρυθμίσεις που δεν είναι επείγουσες για την Πρωτοβάθμια και υπάρχει χρόνος για θεσμικό διάλογο. Ως προς τις διατάξεις, η ΔΟΕ επεσήμανε ότι ο καθορισμός του αριθμού των μαθητών ανά τάξη στους 25 σημαίνει «επιστροφή στον χρόνο».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr