Οι καταναλωτές θα εξυπηρετούνται καθημερινά μεταξύ 9.30 και 12.30 σύμφωνα με τη με αριθμ. πρωτ. 12725/12.3.2020 απόφαση και θα διατυπώνουν τα αιτήματα ή τα ερωτήματά τους τηλεφωνικά ή με mail ή με fax.
O κατάλογος των τηλεφώνων, των fax και των email της Αρχής είναι αναρτημένος την ιστοσελίδα της.
Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατόν ο καταναλωτής να εξυπηρετηθεί εξ αποστάσεως αλλά πρέπει να επισκεφθεί τα γραφεία της Αρχής αυτό θα γίνεται μετά από αίτημα για συνάντηση το οποίο μπορεί να διατυπώνεται μέσω του τηλεφώνου 2106460629 ή στο email [email protected] .
Οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αναφορά στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” μέσω του email : [email protected] , ή στο fax: 2106460414 αλλά και ταχυδρομικά στη διεύθυνση : Λ. Αλεξάνδρας 144 , Τ.Κ. 11471 ΑΘΗΝΑ.
Υπενθυμίζεται ακόμη ότι οι αναφορές στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας υποβάλλονται αποκλειστικά και μόνο στο email : [email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr