Με την απόφαση αυτή δίδεται για πρώτη φορά η δυνατότητα λειτουργίας σταθμών αυτοκινήτων βαρέων οχημάτων, δημοσίας ή ιδιωτικής χρήσης, διευρύνοντας τις δυνατότητες ανάπτυξης των υποδομών στάθμευσης οχημάτων της κατηγορίας αυτής στην χώρα μας, καλύπτοντας έτσι την έλλειψη κανονιστικής διάταξης στον τομέα αυτόν.
Μεταξύ άλλων, στην απόφαση καθορίζονται η διαδικασία έκδοσης άδειας λειτουργίας, οι όροι και οι προϋποθέσεις για την κυκλοφοριακή σύνδεση με το οδικό δίκτυο, η χωροθέτηση των σταθμών, οι απαιτούμενες παροχές και λοιπές υποδομές εξυπηρέτησης οχημάτων, καθώς και οι τεχνικές προδιαγραφές και λεπτομέρειες του κατάλληλου σχεδιασμού των χώρων, συμπεριλαμβανομένων και ενδεικτικών σκαριφημάτων.
Με τη δημοσίευση της εν λόγω ΥΑ, δίνεται λύση στο χρόνιο πρόβλημα της ανεξέλεγκτης στάθμευσης των λεωφορείων, των διαφόρων τύπων φορτηγών, βυτιοφόρων αλλά και των αυτοκινούμενων και ρυμουλκούμενων τροχόσπιτων, στο πλαίσιο προστασίας του περιβάλλοντος.
Ωστόσο, δίνεται η δυνατότητα συμμόρφωσης εντός 18 μηνών με τα οριζόμενα στην απόφαση αυτή, των υφιστάμενων σταθμών βαρέων οχημάτων που δραστηριοποιούνται σήμερα, προκειμένου να διατηρήσουν τη λειτουργία τους.
Τέλος, όλοι οι Σταθμοί Βαρέων Οχημάτων θα υπόκεινται πλέον σε επιθεώρηση από τις αρμόδιες Δ/νσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr