Αναφερόμενος στο Μεταφορικό Ισοδύναμο, o αναπληρωτής υπουργός είπε ότι υπάρχουν τρεις πυλώνες ενίσχυσης που αφορούν: στη μεταφορά των επιβατών, στην επιδότηση του κόστους που έχουν οι επιχειρήσεις για τη μεταφορά προϊόντων, από και προς τα νησιά και στη μεταφορά καυσίμων στα νησιά.
«Ήδη, μέσω της πλατφόρμας του ΜΙ, έχει ξεκινήσει η έκδοση και η πληρωμή των εισιτηρίων των νησιωτών αλλά και η κατάθεση των τριμηνιαίων παραστατικών των επιχειρήσεων προκειμένου να καταβληθούν χρήματα στους εταιρικούς τους λογαριασμούς», σημείωσε ο κ. Σαντορινιός, ενώ επεσήμανε ότι η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και ότι μέχρι τώρα, στην πιλοτική εφαρμογή, ο κόσμος έχε αγκαλιάσει το μέτρο.
Σε ότι αφορά την εφαρμογή του ΜΙ στα καύσιμα, όπως ο ίδιος είπε: «αναμένεται ακόμη μια νομοθετική ρύθμιση οπότε και υπολογίζεται μέχρι το τέλος του μήνα να είμαστε σε θέση να ενεργοποιήσουμε και αυτόν τον πυλώνα. Ουσιαστικά, από τους υπολογισμούς μας φαίνεται ότι η απόδοση του μέτρου στην τιμή των καυσίμων των νησιών, δε θα υπερβαίνει τα 15 λεπτά στην αντλία των πρατηρίων, σε σχέση με τη μέση τιμή στην Αττική. Στον σχεδιασμό μας λαμβάνουμε υπόψη στοιχεία όπως η απόσταση του κάθε νησιού από τα κέντρα εφοδιασμού, το αν διαθέτει αποθηκευτικούς χώρους καυσίμων το νησί και τέλος πόσα πρατήρια λειτουργούν».
«Η αποδοχή του μέτρου της επιδότησης της μεταφοράς των καυσίμων αναμένεται να είναι σημαντική από τους νησιώτες αλλά και τους επισκέπτες των νησιών» σημείωσε ο κ. Σαντορινιός.
Τέλος, ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ανακοίνωσε ότι από 1/1/2019, θα επιδοτούνται εισιτήρια δεύτερης θέσης για τα πιο μακρινά νησιά, καθώς έως τώρα -στην πιλοτική εφαρμογή του ΜΙ- επιδοτούνται μόνο τα εισιτήρια τρίτης θέσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr