Μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ο κ. Πετράκης αποσαφήνισε ότι η εμπειρία από ανάλογα σιδηροδρομικά δυστυχήματα στο εξωτερικό δείχνει ότι το Σάββατο το βράδυ μπορεί να υπήρξε μια αρνητική συγκυρία πολλών παραγόντων, παράγοντες που αν επενεργούσαν μόνοι τους ήταν απίθανο να προκαλούσαν το δυστύχημα.
"Ψάχνουμε να βρούμε τις αιτίες (…) θα αναλύσουμε την κατάσταση" επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.
Ανακοίνωσε ότι ο Οργανισμός εξετάζει την τοποθέτηση καμερών σε σταθερά σημεία των σιδηροδρομικών γραμμών, αλλά και στις μηχανές των αμαξοστοιχιών, που θα εποπτεύουν τη συμπεριφορά του συστήματος. Πρόσθεσε όμως ότι η τοποθέτηση καμερών θέλει πολλή μελέτη, θέλει εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού και το κόστος είναι μεγάλο.
Σημειώνεται ότι το πρώτο πόρισμα της επιτροπής που έχει συσταθεί για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα αναμένεται να κατατεθεί έως την Παρασκευή. Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες, η γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης, ειδικά στη συγκεκριμένη περιοχή ήταν καλά συντηρημένη με περίφραξη, με αποτέλεσμα να εκτιμάται ότι είτε υπήρχε κάποιο εμπόδιο (π.χ. μια πέτρα στις γραμμές) είτε αστοχία υλικού.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr