Ο συνωστισμός που παρατηρείται στα δρομολόγια για την Κίνα, οδηγεί σε εκτόξευση των ημερήσιων ναύλων, που σύμφωνα με το παρακάτω γράφημα...
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν κάθε λόγο να είναι χαρούμενοι σε αντίθεση με πλοιοκτήτες άλλων τύπων πλοίων, καθώς μια σειρά εξελίξεων έχουν εκτοξεύσει τα ημερήσια έσοδά τους στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων επτά ετών.
Αρχικά όμως, έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τον αμερικανικό δείκτη ο οποίος υπολογίζει τις μεταφορές που γίνονται μέσω φορτηγών οχημάτων. Ο δείκτης αυτός έχει μια πολύ άσχημη χρονιά και οι συνολικές απώλειες για το 2015 είναι στο 17%, με το Δεκέμβριο μόνο να είναι υπεύθυνος για μια πτώση 7,1%.
Όταν οι πωλήσεις είναι υψηλές, τα φορτηγά τείνουν να μεταφέρουν αποθέματα, πρώτες ύλες και άλλα υλικά στα εργοστάσια και τις αποθήκες και στη συνέχεια να τα μεταφέρουν στα καταστήματα προς πώληση. Αυτό αυξάνει τα δρομολόγια και οδηγεί σε άνοδο του δείκτη. Κάτι το οποίο δε συμβαίνει κα αυτό σε μεγάλο βαθμό επιβεβαιώνει τα στοιχεία που δείχνουν αύξηση των αποθεμάτων, δηλαδή οι εταιρίες δεν πουλάνε προϊόντα αλλά «στοκάρουν».
Ωστόσο, στη ναυτιλία και συγκεκριμένα στον κλάδο των πετρελαιοφόρων, υπάρχει άκρατη αισιοδοξία και μεγάλα χαμόγελα αφού η πτώση των τιμών του πετρελαίου έχει οδηγήσει την Κίνα σε εισαγωγές ρεκόρ προκειμένου να ενισχύσει τα αποθέματά της. Ο συνωστισμός που παρατηρείται στα δρομολόγια για την Κίνα, οδηγεί σε εκτόξευση των ημερήσιων ναύλων, που σύμφωνα με το παρακάτω γράφημα έχουν φτάσει πάνω από τα $110.000 την ημέρα.
Αυτό δημιουργεί πολύ σημαντικές ευκαιρίες για τους επενδυτές και θα πρέπει να εξετάσουν κάθε πιθανή κρυμμένη ευκαιρία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr