Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι ο όγκος των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων με τα σήματα της μάρκας διπλασιάστηκε σε σχέση με την επίδοση του 2004, ενώ συνολικά το 2014, παραδόθηκαν σε πελάτες 6,12 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα VW σε παγκόσμιο επίπεδο.
Στην ελληνική αγορά, οι πωλήσεις των επιβατικών της VW το 2014 κατέγραψαν αύξηση κατά 9,1% φτάνοντας τα 6.906 αυτοκίνητα, σε σχέση με τις 6.328 πωλήσεις του 2013. Μοντέλα όπως το up!, το νέο Polo και η 7η γενιά του Golf αποτέλεσαν την αιχμή του δόρατος για τις πωλήσεις της μάρκας, το 2014, ενώ η προσθήκη του νέου Passat, αναμένεται να αυξήσει ακόμα περισσότερο το 2015 τη διείσδυση της μάρκας στην ελληνική αγορά.
Σχετικά με τις εκτιμήσεις για το 2015, ο Christian Klingler, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της VW δήλωσε: «Αναμένουμε ότι οι υπάρχουσες δύσκολες συνθήκες της αγοράς θα συνεχίσουν να υφίστανται και το 2015. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι για να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προκλήσεις με νέα προϊόντα, όπως το Passat και το Golf».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr