Ειδικότερα, ορίζεται πως οι θέσεις για την κατηγορία των Ειδικής Μίσθωσης Επιβατικών Δημόσιας Χρήσης Αυτοκινήτων είναι μέχρι εννέα. H κατάταξη σε μια κατηγορία προβλέπεται σε σχετική απόφαση του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου η οποία έχει στόχο την καλύτερη εκμετάλλευση των αυτοκινήτων αυτών αλλά και τον ευκολότερο έλεγχο, καθώς δεν υπάρχει πλέον υποχρέωση να ανατρέχουν τα ελεγκτικά όργανα να διαπιστώσουν με ποιες συγκεκριμένες διατάξεις αυτά ταξινομήθηκαν ώστε να έχουν το προβλεπόμενο αριθμό θέσεων.
Τα Οχήματα Ειδικής Μίσθωσης έχουν λευκό χρώμα προκειμένου να ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα, δεν έχουν ταξίμετρο και οι οδηγοί αμείβονται βάσει τιμοκαταλόγου. Επίσης, βασίζονται σε επαγγελματικά οχήματα, αλλά έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν στο εσωτερικό τους μεγάλο όγκο αποσκευών και έως 9 επιβάτες. Κάτοχοι των οχημάτων αυτών είναι, κυρίως, αυτοκινητιστές που διαθέτουν από παλαιότερα άδεια ταξί και την αντικατέστησαν με την αντίστοιχη για μίνι βαν.
Σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες κυκλοφορούν εδώ και χρόνια, ωστόσο στην Αττική η δράση τους είναι ακόμη περιορισμένη. Πιο συγκεκριμένα, στην Περιφέρεια Αττικής λειτουργούν περίπου 87 τέτοια ταξί, εκ των οποίων τα 17 για ΑμεΑ, με επιπλέον 13 άδειες ΑμεΑ στα αζήτητα. Να σημειωθεί, πως συνολικά, στην Αθήνα προβλέπονται 100 μίνι βαν, στη Θεσσαλονίκη 30 (9 για ΑμεΑ) και 10 σε Ηράκλειο, Πάτρα, Λάρισα (3 έκαστος για ΑμεΑ).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr