Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Οι καταναλωτές των χωρών της Ευρωζώνης, οι οποίοι μοιράζονται το ίδιο νόμισμα, έγιναν περισσότερο αισιόδοξοι απο τις εκτιμήσεις κατά τον Απρίλιο και αυτό είναι μια ένδειξη ότι η αυξημένη κατανάλωση μπορεί να στηρίξει την προσπάθεια της Ευρωζώνης. Κατά τη διάρκεια των επόμενων μηνών, να σημειώσει θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης.
Η άνοδος της καταναλωτικής εμπιστοσύνης ήρθε παρά τη συνεχιζόμενη αναταραχή στην Ουκρανία, η οποία επηρεάζει σημαντικά την Ευρώπη.
Η αύξηση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης σημαίνει ότι οι καταναλωτές είναι πιο δεκτικοί στο να ξοδέψουν περισσότερα τους επόμενους μήνες στηρίζοντας την ανάπτυξη της Ευρωζώνης. Εκτός από αυτό, η αύξηση της κατανάλωσης θα μπορούσε να βοηθήσει και στην άνοδο του πληθωρισμού, μειώνοντας τους φόβους για αποπληθωρισμό.
Η άνοδος της καταναλωτικής εμπιστοσύνης θα μπορούσε να εκληφθεί από τα μέλη της ΕΚΤ ως μια επιβεβαίωση των εκτιμήσεων τους για σταδιακή ανάπτυξη και για μη ύπαρξη κινδύνου αποπληθωρισμού. Αν αυτό συμβεί, η ΕΚΤ θα συνεχίσει να τηρεί στάση αναμονής, όσον αφορά τη νομισματική της πολιτική.
Η άνοδος της καταναλωτικής εμπσιτοσύνης ήταν η τρίτη κατά σειρά, ενώ την ίδια ώρα οι μισθοί αυξήθηκαν με μεγαλύτερο ρυθμό από την αύξηση του πληθωρισμού, αυξάνοντας την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.