Σύμφωνα πάντα με τον κ. Χρυσοχοϊδη, πρόθεση του υπουργείου είναι να ξεκινήσουν τα έργα μέσα στο 2014, καθώς οι μελέτες έχουν ήδη ολοκληρωθεί.
Ο ίδιος τόνισε ότι πολύ γρήγορα αναμένεται να ξεκινήσει η μελέτη της επέκτασης του Μετρό προς τη Γλυφάδα, με προϋπολογισμό 250 εκατ. ευρώ- ένα έργο- όπως είπε- "πολύ εύκολο κατασκευαστικά". Επίσης, σε εξέλιξη είναι η μελέτη της επέκτασης του Μετρό από το Περιστέρι προς το Ίλιον, η δημοπράτηση της οποίας θα είναι έτοιμη σε περίπου έξι μήνες.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ομαλή διεξαγωγή των εργασιών στη διαδρομή του Μετρό από την Αγία Μαρίνα ως τον Πειραιά, όπως επίσης και το τμήμα Αιγάλεω- Χαϊδάρι-Πειραιάς.
Όσον αφορά, το Τραμ, ο υπουργός διαβεβαίωσε ότι "το έργο που ενώνει το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας με το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά, είναι ωριμότατο και προχωρά πολύ γρήγορα". Πρόσθεσε ότι η μελέτη του τμήματος "Δημοτικό Θέατρο-Καλλίπολη" θα χρηματοδοτηθεί άμεσα και γρήγορα "για να δούμε πότε θα το εντάξουμε ως έργο".
Νέος σχεδιασμός
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, το νέο Δ.Σ του ΟΑΣΑ θα επεξεργαστεί έναν νέο σχεδιασμό των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, "με βάση τις ανάγκες όπως προέκυψαν μετά την κρίση", καθώς- όπως παραδέχθηκε- παρατηρείται αραίωση των δρομολογίων για λόγους οικονομικών περικοπών. "Είμαστε ακόμα ακριβοί, με χειρότερες υπηρεσίες", ανέφερε ο κ. Χρυσοχοΐδης.
Ο υπουργός τόνισε ότι πρέπει να αποφασίσουμε "τι συγκοινωνίες θέλουμε, με ποιες υποδομές, τι επίπεδο υπηρεσιών- και κυρίως, πώς θα γίνουμε πάρα πολύ ευέλικτοι στο επίπεδο παροχής υπηρεσιών και τη λειτουργία των επιχειρήσεων, ώστε να αποκομίσουμε οφέλη από τη μείωση του κόστους".
Ο ίδιος έδωσε έμφαση στο ζήτημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που θα οδηγήσει σε τεράστια εξοικονόμηση πόρων, μέσω της πάταξης της εισιτηριοδιαφυγής και το ζήτημα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, ώστε να ξέρει ο επιβάτης τι ώρα περνά το λεωφορείο, το τραμ και το μετρό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr